Kampanie i Promocje

Limitowana kolekcja opakowań Carlsberg Vintage Label Series wchodzi na polski rynek

Wtorek, 17 lutego 2015
Marka Carlsberg przygotowała limitowaną edycję designerskich opakowań w stylu vintage. Opakowania inspirowane archiwalnymi projektami etykiet marki z przełomu XIX i XX wieku trafią do sklepów na początku marca 2015 r. Ich wprowadzenie na rynek wesprze telewizyjna kampania wizerunkowa. Pojawi się w niej również, po raz pierwszy od 2011 roku, hasło „Carlsberg. Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie.”, do którego marka zdecydowała się powrócić.
Kolekcja czterech puszek Vintage Label Series jest przykładem tego, jak współczesne wzornictwo z dumą  czerpie inspirację z przeszłości, dawnych wzorów sztuki użytkowej. Vintage Label Series to nowoczesna, modna odsłona bazująca na dziedzictwie browaru i marki Carlsberg.

Unikalne opakowania skrywają w swoim wnętrzu piwo warzone od prawie 170 lat tylko z trzech składników: wody, słodu jęczmiennego i chmielu.

Na odwrocie każdej puszki z kolekcji Carlsberg Vintage Label Series widnieją krótkie informacje nawiązujące do dat powstawania pierwowzorów etykiet i anegdoty związane z historią marki Carlsberg i jej twórców.

tagi: Carlsberg , Vintage Label Series , puszki , kampania ,