16 lutego 2015 roku Wawel rozpoczął nową kampanię reklamową, pod hasłem: „Wawel. Radość wyzwala”.
Celem kampanii jest ukazanie radości, jaka płynie z komponowania własnej mieszanki słodyczy Wawelu. Jest to związane z rozwijaną przez Wawel nową koncepcją sprzedaży słodyczy na wagę, realizowaną za pomocą nowoczesnych modułów ekspozycyjnych. Teraz komponowanie własnej mieszanki słodyczy przynosi jeszcze więcej radości. Szerokie portfolio Wawelu umożliwia tworzenie mieszanki słodyczy dobranej według własnych preferencji. Ulubiony miks smaków można skomponować m.in. z: Kasztanków, Malagi, Tiki-Taków, Michałków,Mieszanki Krakowskiej, galaretek Fresh & Fruity, pastylek miętowych czy mini czekolad.
„To, że słodycze poprawiają nastrój, wiemy nie od dziś. Dlatego je tworzymy – aby sprawiać radość. Taki przekaz będziemy podkreślać w komunikacji z konsumentami.” - mówi Dorota Piwowarska, Communication Manager z firmy Wawel.
Kampania ma zasięg ogólnopolski, obejmuje komunikację ATL – spoty 30- i 15-sekundowy – oraz działania BTL. Najnowszej kampanii Wawelu towarzyszy także komunikacja w social media oraz aktywności PR
Mniejsze przedsiębiorstwa potrzebują wsparcia w tym procesie...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.