W dniach 1-4 lutego 2015 roku w niemieckiej Kolonii odbywały się Międzynarodowe Targi Słodyczy ISM. Była to 45 – rekordowa pod względem liczby polskich wystawców – edycja, bowiem swoje produkty zaprezentowało aż 66 firm znad Wisły.
Poprzednie edycje ISM przyciągały zwykle mniej niż 50 wystawców. Tradycyjnie już, na targach dostępny był – na własnym stoisku prasowym – najnowszy numer magazynu Food from Poland.
Na powierzchni wystawienniczej ponad 110 tys. mkw. swoje najnowsze produkty z kategorii słodyczy zaprezentowało 1 513 wystawców z 65 krajów. 85% wystawców przyjechało do Kolonii spoza Niemiec. Kolońskie targi odwiedziło ponad 37 tys. zwiedzających ze 141 krajów świata.
Równolegle z Targami ISM odbywały się Targi Technologii Spożywczej ProSweets, które przyciągnęły ponad 17 tys. zwiedzających z 78 krajów świata.
Według wystawców, poziom odwiedzających był niezwykle wysoki, ponieważ gro stanowili profesjonaliści z branży słodyczowej i handlowcy, zainteresowani prezentowanymi produktami. Potwierdza to również organizator, na podstawie wypełnianych kwestionariuszy oraz rejestracji gości. Również polscy wystawcy wyjechali z Kolonii pełni optymizmu, twierdząc, że były to dla nich bardzo udane targi i na pewno wrócą tu za rok. Następna edycja Targów ISM odbędzie się w dniach 31.01-03.02.2016 r.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.