Kampanie i Promocje

Freshmarket, Żabka i Żywiec ze wspólną kampanią outdoorową

Poniedziałek, 02 lutego 2015
1 lutego 2015 roku na billboardach w wybranych miastach Polski pojawiły się zabawne hasła promujące markę Żywiec w sklepach sieci Żabka i Freshmarket. To wszystko za sprawą rozpoczętego, wspólnego projektu outdoorowego. Akcja potrwa do 28 lutego i będzie skupiona wokół sloganów charakterystycznych dla danego regionu.

Zgodnie z dotychczasową komunikacją, na jaką stawia producent piwa Grupa Żywiec S.A., kreacja oparta została w głównej mierze na krótkim, przyciągającym uwagę tekście. Jego największą zaletą są proste i zabawne połączenia słów m.in. w Poznaniu - „Poznań Żywca w Żabce”, Bytomiu - „Najlepsza okazja BYTOMieć”, Częstochowie – „Często chowa się do lodówki”, Katowicach – „Spodek cen” i Chorzowie – „Żywiec w Żabce, kumasz?”.

„Wspólny projekt z marką Żywiec to efekt wzajemnej współpracy i rozmów na temat efektywnych działań prokonsumenckich. Dzięki silnej kooperacji oraz dedykowanemu podejściu do naszych sieci, możemy nie tylko zapewnić Klientom wysokiej jakości produkt, ale również wspólnie z producentem zintensyfikować działania mające na celu pozyskanie nowych, ceniących lokalność, Klientów” – komentuje Edward Plikus, Dyrektor Kategorii Alkohole w spółce Żabka Polska. 

Kreatywne, nawiązujące do piwa hasła znajdą się na ponad 500 nośnikach w wybranych miastach Polski. Kampania będzie wspierana billboardami znajdującymi się w pobliżu sklepów Żabka i Freshmarket i plakatach przy drzwiach wejściowych lokali, biorących udział w akcji. Specjalnie na potrzeby komunikacji stworzony został także landing page (https://freshmarket.pl/promozywiec), na którym dostępne będą kreacje i regulamin akcji. 

tagi: Grupa Żywiec , Żabka , Freshmarket , kampania , outdoor ,