Wiadomości

SEZON KARMILANIA ROZPOCZĘTY!

Czwartek, 19 czerwca 2008
Marka Karmi z portfela Carlsberg Polska po raz kolejny rozpoczyna sezon KARMILANIA - wielkiej, corocznej akcji konsumenckiej, podczas której zachęcać będzie konsumentki do spróbowania każdego z wariantów piwa Karmi. Począwszy od 25 kwietnia, aż do końca lipca, w każdy weekend sezonu, Karmi kusić będzie trzema wyjątkowymi smakami, rozdając bezpłatne próbki piwa w ponad 400 sklepach na terenie całej Polski.

„KARMILANIE to dla nas świetna okazja aby zaprezentować zalety piw Karmi, a dla konsumentek najprostszy sposób, by przekonać się, jak smakują." - mówi Joanna Dmochowska, Brand Manager Marki Karmi w Carlsberg Polska. „Co więcej, mając bezpośredni kontakt z konsumentkami możemy jeszcze lepiej przybliżyć im świat Karmi, przekonać o tym, że to właśnie z myślą o nich zostało stworzone, aby towarzyszyć im w chwilach relaksu i odprężenia, wyjątkowych chwilach „dla siebie". Chętnie obserwujemy też reakcje konsumentek, miło zaskoczonych delikatnością smaku Karmi, brakiem charakterystycznej dla innych piw goryczki, czy wreszcie niezwykle niską kalorycznością naszych piw."

Prosty mechanizm akcji KARMILANIA od lat przynosi znakomite efekty,  powodując nawet trzykrotny wzrost sprzedaży piw Karmi podczas trwania akcji. Karmi jest jedyną na rynku marką piwną, która może organizować tego typu akcje w punktach sprzedaży, ze względu na minimalną zawartość alkoholu w produkcie.

 

„Każdego roku bardzo starannie przygotowujemy się do kolejnej edycji KARMILANIA, proponując za każdym razem nową odsłonę naszych ekspozycji, nowe stroje dla obsługujących je hostess, zawsze w harmonii z oferowanym wariantem piwa Karmi. W tym roku nasza akcja wyglądać będzie nieco inaczej, ponieważ częstować będziemy wszystkimi smakami jakie znajdują się w ofercie Karmi, a nie, jak do tej pory, jednym wybranym smakiem. Liczymy na duże zainteresowanie Pań. Mam nadzieję, że uda nam się je przekonać, że dzięki Karmi chwile relaksu i prawdziwego odprężenia mogą być naprawdę szczególne. Zapraszamy na KARMILANIE!" - dodaje Joanna Dmochowska.

 

Akcja konsumencka KARMILANIE prowadzona będzie do lipca w kanale nowoczesnym, początkowo w sieciach Auchan i Leclerc, w późniejszym okresie również w marketach Real, Carrefour, Kaufland, Polomarket, Tesco i Dino. KARMILANIU towarzyszyć będą dodatkowe ekspozycje produktów Karmi oraz obecność w katalogach produktowych.

tagi: Karmi , Carlsberg ,