Kampanie i Promocje

Wystartowała silna kampania reklamowa Almette Fruit

Wtorek, 04 listopada 2014 Autor: Maja Święcka,
20 października wystartowała silna kampania reklamowa linii Almette Fruit. Celem kampanii jest przypomnienie konsumentom o owocowej linii w ofercie Almette oraz zainspirowanie do nowych form i okazji konsumpcji puszystego serka. Kampania potrwa do połowy grudnia i odbędzie się w TV i kinie.
Kampania w TV zawładnie wszystkimi głównymi kanałami TV, reklama zostanie wyemitowana ponad 10 tysięcy razy! Zagwarantuje ponad  90 milionów kontaktów z konsumentem! Z kolei kampania w kinach odbędzie się w 20 największych miastach Polski i zawita aż na 300 ekranów kinowych!
 
Kampania obejmie także aktywności PR w prasie i Internecie. Aby wzmocnić widoczność nowej owocowej linii Almette Fruit, na półce sklepowej znajdą się specjalne materiały promocyjne i ekspozycyjne.

Owocowa linia Almette Fruit jest dostępna w ofercie Hochland Polska od lutego 2014 roku. Jest odpowiedzią na oczekiwania konsumentów oferując: puszysty serek ze znanymi i lubianymi owocami w wyrafinowanych połączeniach i „czystą” formułę - bez zagęstników, barwników i konserwantów. Linia Almette Fruit udowodniła, że Almette może istnieć również poza kanapką! Przeprowadzone badania pokazują, że już ponad 65% konsumentów używa owocowych smaków Almette jako przekąski, czy deseru, dodając go do  naleśników, croissantow, gofrów i wszelkich słodkich, kulinarnych eksperymentów.
 
Linia Almette Fruit to teraz już cztery różnorodne warianty: Almette z Morelą i Wanilią, Almette z Gruszką z Jabłkiem Almette z Wiśnią i Żurawiną oraz  Almette z Jagodą i Maliną.

tagi: kampania reklamowa , Almette , Fruit , Hochland ,