Kategorie produktów

Selgros Cash&Carry zmienia się na lepsze

Piątek, 12 września 2014 HURT & DETAL Nr 9 (103) / 2014 (Wrzesień)
We wtorek, 9 września zostały otwarte zmodernizowane hurtownie Selgros w Katowicach i Bytomiu. Dla klientów przygotowano wyjątkowe promocje cenowe, gratisowe zakupy, nagrody, a także całkiem nowe stoiska, w tym ze świeżymi rybami i owocami morza.
Hurtownia Selgros Cash&Carry w Katowicach-Szopienicach działa od 2000 roku, a hala w Bytomiu od końca 2006. Modernizacja obu obiektów objęła całkowitą reorganizację przestrzeni hurtowni, zmianę wizualizacji oraz ekspozycji towarów. W odmienionych halach wydzielono osobne strefy, znakomicie zaopatrzone w: nabiał, mięso i wędliny oraz absolutną nowość – świeże ryby i owoce morza. Dodatkowo na klientów obu hurtowni czekają także nowe stoiska ze świeżym pieczywem z własnego wypieku, owocami i warzywami na wagę oraz wyrobami z Wędzarni Selgros. Dotychczasowe modernizacje hal dokonane przez Selgros pokazują, że klienci są zadowoleni ze zmian. Zakupy w odnowionych hurtowniach są prostsze i przyjemniejsze.

W dniu otwarcia w odnowionych halach w Katowicach-Szopienicach i Bytomiu na klientów czekało wiele atrakcji. Przede wszystkim rewelacyjna promocja cenowa! Ponadto, co pięćdziesiąte zakupy były gratis, a co setne zostały premiowane odtwarzaczami Blu-Ray.

Największą atrakcją w obu zmodernizowanych hurtowniach Selgros są nowe stoiska rybne. Na klientów czeka szeroki wybór świeżych ryb i owoców morza. Wśród ryb morskich i oceanicznych w asortymencie znajdują się między innymi: dorsz, flądra, halibut, łosoś, makrela i śledź. Poza tym wiele atrakcyjnych ryb słodkowodnych, w tym: amur, jesiotr, karp, pstrąg, sandacz czy szczupak. Całość uzupełnia duży wybór owoców morza, są to m.in. krewetki, kalmary, małże i ostrygi.

„Klienci bardzo pozytywnie reagują na zmiany, które sukcesywnie wprowadzamy w naszych hurtowniach. W szczególności cieszą się ze stoisk ze świeżymi rybami i owocami morza. W chwili obecnej takie stoiska, licząc z dwoma nowymi na Śląsku, mamy w 10 naszych hurtowniach” – mówi Cezary Furmanowicz, dyrektor działu marketingu Selgros.

Selgros Cash&Carry to ogólnopolska sieć hal handlu hurtowego. Klientami sieci są osoby prowadzące działalność gospodarczą, przede wszystkim właściciele sklepów detalicznych oraz przedstawiciele branży gastronomicznej i hotelarskiej.

Klientów od lat przyciąga do Selgros szeroki wybór towarów i bardzo przystępne ceny. Selgros może pochwalić się jednym z najszerszych asortymantów na polskim rynku. Selgros Cash&Carry ma do zaoferowania szeroki wybór towarów spożywczych oraz przemysłowych, a wykwalifikowany personel zapewnia wysoki komfort obsługi. Klienci cenią sobie między innymi to, że Selgros przeprowadza indywidualny rozbiór mięsa pod zamówienie odbiorcy. Firma jest również jednym z liderów na rynku produktów i usług dla branży HoReCa.

W tym roku Selgros otrzymał po raz piąty z rzędu przyznawany przez klientów Złoty Laur Klienta 2014 w kategorii sieci hurtowni handlowych. Selgros od lat słynie z wyjątkowego, pełnego życzliwości i profesjonalizmu stosunku do swoich klientów. Dodatkowo firma oferuje swoim klientom szereg programów bonusowo-rabatowych. Ostatnim jest wprowadzony w kwietniu tego roku Program Selgros Partner, będący atrakcyjnym pakietem zniżek i upustów na usługi oraz towary parterów Selgros.

tagi: Selgros , Cash&Carry , hurtownia , hala , zakupy ,