Kampanie i Promocje

ZM Pekpol rozpoczyna kampanię dla „Kabanosów ze spiżarni”

Czwartek, 28 sierpnia 2014 Autor: Maja Święcka,
Zakłady Mięsne Pekpol rozpoczęły kampanię promocyjną pod hasłem: „Wgryź się w temat dobrej przekąski”. Akcją objęte są produkty z linii „Kabanosy ze spiżarni”.
Celem programu jest wsparcie sprzedaży produktu we wszystkich kanałach dystrybucji. Na działania składa się program promocyjno-sprzedażowy dla klientów detalicznych, materiały POS, degustacje oraz kampania outdoorowa.
 
„Kabanosy ze spiżarni” dostępne są w trzech smakach: klasycznym, z pieprzem i z chilli. Powstały z wysokiej jakości mięsa wieprzowego i nie zawierają fosforanów.
 
Działania promocyjne potrwają do pierwszej połowy listopada.

tagi: ZM Pekpol , Kabanosy ze spiżarni , kabanos , kabanosy , Pekpol , zakłady mięsne , zakład mięsny , wędlina ,