Kampanie i Promocje

Hortex namawia „Pij polskie jabłka!”

Wtorek, 19 sierpnia 2014 Autor: Maja Święcka,
Ostatnio wszyscy zachęcają by jeść polskie jabłka, Hortex namawia – „Pij polskie jabłka!”. Ruszyła kampania reklamowa soków Hortex, w której Matka Natura pokazuje swoją wyjątkową słabość do pysznych , jabłkowych soków Hortex stworzonych z polskich jabłek.
Od ubiegłej  jesieni opowiadamy historię  Matki  Natury, która „ma w szklance polskie jabłka – a konkretnie sok Hortex z najlepszych polskich jabłek!”
 
W obecnym sezonie Matka Natura zachęca „Pij polskie jabłka!” i poleca soki Hortex. Dlaczego? Bo stworzono je wyłącznie z najsmaczniejszych polskich jabłek. Aby wyprodukować 1 litr pysznego 100% soku Hortex potrzebne jest 1,2 kg dorodnych jabłek z polskich sadów.

Reklamę można obejrzeć na kanale YouTube https://www.youtube.com/watch?v=LB0VxZirLo4&index=1&list=UU3Sf8g9z6HRiLimRKxaLPKw oraz we wszystkich najpopularniejszych stacjach telewizyjnych:  ogólnopolskich i tematycznych. Kreację przygotowała Agencja Opus B, a media zakupił MEC.
 
Czy wiesz, że?
 
By skonsumować tegoroczne nadwyżki jabłek wystarczy by każdy Polak wypił jedną szklankę soku jabłkowego tygodniowo więcej (38,5 mln Polaków x 0,25L x 1,2kg jabłek x 52 tygodnie = 600 tysięcy ton jabłek).

tagi: Hortex , sok , napój , jabłko , jabłka ,