Wiadomości

Nowa identyfikacja wizualna firmy Polskie Młyny

Wtorek, 12 sierpnia 2014
Decyzją Zarządu firmy Polskie Młyny S.A. z początkiem sierpnia 2014 r. zostało wprowadzone nowe logo oraz identyfikacja wizualna. Działania te mają na celu podkreślenie wartości najbliższych marce Polskie Młyny.
 
Nowe logo zostało przygotowane z myślą o pozycjonowaniu marki zgodnym z kluczowymi wartościami, które od lat towarzyszą firmie Polskie Młyny S.A.. Odświeżony logotyp ma na celu wyraźniej komunikować tradycję oraz wiedzę płynącą z wieloletniego doświadczenia firmy.

– Szacunek do chleba, tak mocno zakorzeniony w polskiej tradycji jest dla nas największym zobowiązaniem i źródłem inspiracji. Z najwyższą dbałością odnosimy się więc do mąki oraz wszystkich produktów z niej wytwarzanych. Dbałość o jakość i smak naszych wyrobów stanowi fundament naszej działalności. Zależy nam by tradycja i doświadczenie zdobyte w przeciągu wieku naszej działalności widoczne były w każdym z naszych produktów – powiedział Rafał Stawiarz, Prezes Zarządu Polskie Młyny S.A.

Odświeżenie wizerunku wiąże się także z ujednoliceniem wszystkich materiałów wykorzystywanych w kontaktach z Klientami, Pracownikami i Kontrahentami.

–  Naszym zamiarem jest, żeby nowe logo stało się dla Klientów gwarancją najwyższej jakości produktów. Już w sierpniu 2014 roku nowe logo pojawi się na pierwszych opakowaniach mąk produkowanych przez firmę Polskie Młyny. Sukcesywnie będzie również wprowadzane na wszystkie materiały firmowe i reklamowe –  dodał Rafał Stawiarz.

tagi: Polskie Młyny , identyfikacja wizualna , logo ,