Decyzją Zarządu firmy Polskie Młyny S.A. z początkiem sierpnia 2014 r. zostało wprowadzone nowe logo oraz identyfikacja wizualna. Działania te mają na celu podkreślenie wartości najbliższych marce Polskie Młyny.
Nowe logo zostało przygotowane z myślą o pozycjonowaniu marki zgodnym z kluczowymi wartościami, które od lat towarzyszą firmie Polskie Młyny S.A.. Odświeżony logotyp ma na celu wyraźniej komunikować tradycję oraz wiedzę płynącą z wieloletniego doświadczenia firmy.
– Szacunek do chleba, tak mocno zakorzeniony w polskiej tradycji jest dla nas największym zobowiązaniem i źródłem inspiracji. Z najwyższą dbałością odnosimy się więc do mąki oraz wszystkich produktów z niej wytwarzanych. Dbałość o jakość i smak naszych wyrobów stanowi fundament naszej działalności. Zależy nam by tradycja i doświadczenie zdobyte w przeciągu wieku naszej działalności widoczne były w każdym z naszych produktów – powiedział Rafał Stawiarz, Prezes Zarządu Polskie Młyny S.A.
Odświeżenie wizerunku wiąże się także z ujednoliceniem wszystkich materiałów wykorzystywanych w kontaktach z Klientami, Pracownikami i Kontrahentami.
– Naszym zamiarem jest, żeby nowe logo stało się dla Klientów gwarancją najwyższej jakości produktów. Już w sierpniu 2014 roku nowe logo pojawi się na pierwszych opakowaniach mąk produkowanych przez firmę Polskie Młyny. Sukcesywnie będzie również wprowadzane na wszystkie materiały firmowe i reklamowe – dodał Rafał Stawiarz.
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.