Łączna powierzchnia dwóch polskich stoisk to 171 m². Będą one znajdowały się w sekcji Trade Hall, przeznaczonej dla profesjonalnych odwiedzających, m.in. importerów, dystrybutorów, detalistów z branży spożywczej. Koordynatorem udziału polskich przedsiębiorców sektora rolno-spożywczego w targach jest Agencja Rynku Rolnego, która silnie zaangażowana jest w promowanie polskich produktów i pomoc w nawiązywaniu nowych kontaktów biznesowych. Firmy z Polski będą promować produkty mleczarskie, słodycze, owoce i warzywa oraz produkty mięsne na stoiskach Agencji Rynku Rolnego - stoisko nr 5B-E 14 (72 m²), a także na stoisku Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP - stoisko nr 5B-E02 (99 m²). Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP uczestniczy w targach Food Expo w ramach programu „Europejskie mięso – tradycja, jakość i smak”. Jest to 3-letni program promocji świeżej schłodzonej lub mrożonej wołowiny, wieprzowiny i przetworów mięsnych oraz mięsa drobiowego wysokiej jakości, realizowany na rynkach krajów: Chiny, Rosja i Zjednoczone Emiraty Arabskie. Agencja Rynku Rolnego po raz pierwszy wzięła udział w targach „FOOD EXPO w Hongkongu w 2103 roku a wraz z nią 11 wystawców z Polski.
W Food Expo 2013 wzięło udział 1145 wystawców z 26 krajów i regionów: Polski, Chin kontynentalnych, Japonii, Korei, Tajwanu, Stanów Zjednoczonych, Meksyku, Filipin, Kanady, Iranu, Indonezji, Włoch, Malezji, Australii, Nowej Zelandii, Tajlandii, Kambodży, Grecji, Makao, Arabii Saudyjskiej, Południowej Afryki, Hiszpanii, Holandii, Zjednoczonych Emiratów Arabskich i Wietnamu. 24. edycję Food Expo odwiedziło: 19 668 przedsiębiorców z 63 krajów i regionów – wzrost do poprzedniej edycji o 18% oraz 410 000 osób prywatnych.
Dodatkowymi aktywnościami Agencji Rynku Rolnego, w ramach promocji polskich przedsiębiorców poza granicami kraju, jest administrowanie na rynku chińskim działań w ramach mechanizmu „Wsparcie działań promocyjnych i informacyjnych na rynkach krajów trzecich”. Są to między innymi: „Europejskie mięso – tradycja, jakość i smak” – 3-letni program promocji świeżej, schłodzonej lub mrożonej wołowiny, wieprzowiny i przetworów mięsnych oraz mięsa drobiowego wysokiej jakości, realizowany na rynkach: chińskim, rosyjskim i Zjednoczonych Emiratów Arabskich, „Europejskie jabłka dwukolorowe” – 3-letni program promocji jabłek dwukolorowych, realizowany na rynkach krajów: Chiny i Zjednoczone Emiraty Arabskie, a także „Trade milk” – 3-letni program promocji wybranych przetworów mlecznych, realizowany na rynkach: chińskim, rosyjskim przez Polską Izbę Mleka i Polską Federację Hodowców Bydła Mięsnego i Producentów Mleka.
tagi: FOOD EXPO , Agencja Rynku Rolnego , Hongkong ,
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....