Obok kampanii telewizyjnej nowe wdrożenie Fortuny wspiera szeroka kampania w prasie konsumenckiej (magazyny lifestyle’owe, poradnikowe, parentingowe, TV-guide’y).
Równolegle realizowana jest akcja promocyjna w największych klubach fitness i siłowniach na terenie całego kraju. Dla potrzeb kampanii uruchomiony został również nowy, specjalny serwis internetowy pod adresem: www.fortuna.com.pl,
Można tam znaleźć szczegółowe informacje nt. produktów, w tym właściwości składników roślinnych Fortuny WW+: żeń-szenia, imbiru i chili. Sekcje tematyczne „Dla Ciała” i „Dla Ducha” uzupełniają serwis o wiadomości z zakresu zdrowego odżywiania i zdrowego trybu życia. Dzięki stronie można też zlokalizować najbliższy fitness lub siłownię objętą programem promocyjnym Fortuny. Dla rozrywki internauci mogą odchudzić sympatycznego Mieczysława.
Fortuna WW+ patronuje również nowej książce Wydawnictwo Nowy Świat, pt. „Fitness w wielkim mieście”, autorstwa Izy Czajki, której premiera planowana jest na koniec kwietnia.
Agencja: DDB Warszawa
Account director: Michał Czarkowski
Dyr. kreatywni: Józef Dutkiewicz / Mariusz Pitura
Senior art. director: Marcin Zaborski
Senior copywriter: Michał Desowski
Producent agencyjny: Magdalena Ledóchowska
Planowanie i zakup mediów: MediaCom
Strona www: Kamikaze
tagi: Fortuna ,
Polska Izba Mleka podczas majowego Walnego Zgromadzenia...
W I kwartale br. sądy załatwiły blisko 23 tys. spraw...
Przełom możliwy podczas czerwcowej wizyty Trumpa w Europie...
Przepisy wygasają 5 czerwca...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...