Wiadomości

KASZTELAN NIEPASTERYZOWANY ZNÓW NA RYNKU!

Środa, 16 kwietnia 2008
Marka Kasztelan z portfela Carlsberg Polska po raz kolejny wprowadza na rynek limitowaną serię znakomitego piwa - Kasztelan Niepasteryzowane, przygotowanego z myślą o konsumentach ceniących wyjątkowy smak świeżego, niepasteryzowanego piwa. Kasztelan Niepasteryzowane pojawi się na półkach sklepowych już na początku kwietnia.

„Po raz drugi wprowadzamy piwo niepasteryzowane do oferty Kasztelana, po ubiegłorocznej, bardzo udanej premierze tego produktu." - mówi Piotr Walenczak, Senior Brand Manager marki Kasztelan w Carlsberg Polska. „Kasztelan Niepasteryzowane zostało wówczas doskonale przyjęte zarówno przez konsumentów, jak i handlowców. Bardzo wysoko ocenione zostały jego unikalne walory smakowe. Kasztelan Niepasteryzowane ma, oryginalny,  niepowtarzalny smak świeżego, niepasteryzowanego piwa, jak się okazuje, idealny na okres wiosenno-letni. Mam nadzieję, że i tym razem nasi konsumenci rozsmakują się w wyjątkowej świeżości Kasztelana Niepasteryzowanego." - dodaje Piotr Walenczak.

Równocześnie z ponownym pojawieniem się Kasztelana Niepasteryzowanego  na rynku rozpocznie się kampania outdoorowa wykorzystująca hasło „DZIŚ ŚWIEŻE Z BROWARU", realizowana na obszarze województwa kujawsko - pomorskiego i mazowieckiego. Są to obszary dominacji marki Kasztelan. Ponowne wprowadzenie  niepasteryzowanego piwa do oferty Kasztelana komunikowane będzie także za pomocą materiałów POS.

 

Piwo Kasztelan Niepasteryzowane dostępne będzie od kwietnia do końca sezonu w kanale tradycyjnym, na obszarze odpowiadającym zasięgowi marki. Kasztelan Niepasteryzowane sprzedawane będzie w butelkach o pojemności 0.5 L.

 

Autorem kreacji kampanii reklamowej jest agencja Red 8 Communications Group.

Za zakup i planowanie mediów odpowiada Media Directions OMD.

tagi: kasztelan , carlsberg polska ,