„Po raz drugi wprowadzamy piwo niepasteryzowane do oferty Kasztelana, po ubiegłorocznej, bardzo udanej premierze tego produktu." - mówi Piotr Walenczak, Senior Brand Manager marki Kasztelan w Carlsberg Polska. „Kasztelan Niepasteryzowane zostało wówczas doskonale przyjęte zarówno przez konsumentów, jak i handlowców. Bardzo wysoko ocenione zostały jego unikalne walory smakowe. Kasztelan Niepasteryzowane ma, oryginalny, niepowtarzalny smak świeżego, niepasteryzowanego piwa, jak się okazuje, idealny na okres wiosenno-letni. Mam nadzieję, że i tym razem nasi konsumenci rozsmakują się w wyjątkowej świeżości Kasztelana Niepasteryzowanego." - dodaje Piotr Walenczak.
Równocześnie z ponownym pojawieniem się Kasztelana Niepasteryzowanego na rynku rozpocznie się kampania outdoorowa wykorzystująca hasło „DZIŚ ŚWIEŻE Z BROWARU", realizowana na obszarze województwa kujawsko - pomorskiego i mazowieckiego. Są to obszary dominacji marki Kasztelan. Ponowne wprowadzenie niepasteryzowanego piwa do oferty Kasztelana komunikowane będzie także za pomocą materiałów POS.
Piwo Kasztelan Niepasteryzowane dostępne będzie od kwietnia do końca sezonu w kanale tradycyjnym, na obszarze odpowiadającym zasięgowi marki. Kasztelan Niepasteryzowane sprzedawane będzie w butelkach o pojemności 0.5 L.
Autorem kreacji kampanii reklamowej jest agencja Red 8 Communications Group.
Za zakup i planowanie mediów odpowiada Media Directions OMD.
tagi: kasztelan , carlsberg polska ,
Według danych National Wine Agency of Georgia (LEPL) w ciągu...
Jak wynika z raportu UCE RESEARCH, Hiper-Com Poland i Grupy...
Niezbędna jest budowa agroportów i rozwój połączeń...
66,6% dorosłych Polaków odczuwa przynajmniej jeden z...
Ministerstwo Sprawiedliwości planuje utworzenie e-Sądu...
W adaptacji wspierają rolników nowe technologie ...
Jak podaje ZUS, w ub.r. łączna liczba dni absencji chorobowej...