Kampanie i Promocje

belVita rusza w śniadaniową trasę po Polsce

Środa, 02 lipca 2014 Autor: Monika Dawiec,
Marka belVita – lider na rynku ciastek pożywnych*, przygotowała wyjątkową wakacyjną akcję z myślą o wszystkich szukających pomysłów na urozmaicone śniadania. Jak wynika z badań Ipsos na zlecenie belVita w 2014 roku**, aż 88% Polaków nie wyobraża sobie rozpoczęcia dnia bez tego posiłku. Jednocześnie, coraz bardziej zabiegani, szukamy rozwiązań, które będą z jednej strony szybkie i wygodne, a z drugiej pożywne i smaczne. Akcja, która rozpoczęła się 30 czerwca, odpowie na te wyzwania – specjalny śniadaniowy autobus belVity odwiedzi w lipcu 5 wybranych miast Polski. Mieszkańcy Poznania, Wrocławia, Krakowa, Warszawy i Gdańska będą mogli nie tylko spróbować przepisów na zbilansowane wakacyjne posiłki, ale też samodzielnie skomponować swoje autorskie śniadanie z ciastkami belVita i skorzystać z wielu atrakcji.

Odpowiednio skomponowany pierwszy posiłek to podstawa dobrego rozpoczęcia dnia. Warto pamiętać o tym szczególnie latem, kiedy często szkoda nam czasu na przygotowanie i spożycie śniadania – np. gdy jesteśmy w podróży, na biwaku, wybieramy się na plażę lub mamy w planach zwiedzanie. 

Z myślą o tym wyzwaniu marka belVita przygotowała specjalną wakacyjną akcję, w której zainspiruje Polaków do stworzenia własnych kompozycji i pokaże, że zbilansowane śniadanie może być różnorodne, a jego przygotowanie nie zajmie wiele czasu. 30 czerwca w trasę po Polsce wyruszył wyjątkowy śniadaniowy autobus belVity. Odwiedzi on 5 miast – Poznań, Wrocław, Kraków, Warszawę i Gdańsk. W każdym z nich spędzi niemal tydzień, objeżdżając kolejne lokalizacje. 

Od poniedziałku do piątku odwiedzający go mieszkańcy będą mogli sami skomponować swój posiłek z ciastkami belVita w różnych wariantach smakowych - z porcją owoców, produktem mlecznym i ciepłym napojem. Natomiast w weekendy w każdym z miast odbędą się pikniki śniadaniowe, podczas których mieszkańcy będą mogli spróbować  5 wyjątkowych śniadań, zrelaksować się podczas zajęć jogi lub zumby, spotkać się ze stylistą i dietetykiem. Dla gości przygotowano także interaktywną aplikację „Jakim typem śniadaniowca jesteś”, która pozwoli dobrać odpowiedni zestaw produktów do osobowości.

„belVita to ciastka stworzone specjalnie z myślą o śniadaniu, które powinno być dobrą bazą do rozpoczęcia każdego dnia. Jako marka, od lat obserwujemy zwyczaje śniadaniowe Polaków i kształtujemy trendy, pokazując, że ten najważniejszy posiłek może być jednocześnie szybki w przygotowaniu, pyszny i pożywny. Podczas wakacyjnej trasy chcemy podpowiedzieć Polakom, jak w łatwy sposób skomponować zbilansowany poranny zestaw. Zaprosimy uczestników do spróbowania ciastek belVita, które w połączeniu z sezonowymi owocami, np. gruszkami lub orzeźwiającymi cytrusami i jogurtem naturalnym mogą być wygodnym sposobem na dobre rozpoczęcie dnia. Do tego kawa lub herbata i gotowe” - mówi Ewelina Polińska, brand manager belVita w Mondelez Polska S.A. 

Trasa śniadaniowego autobusu

Do 3 sierpnia br. śniadaniowy autobus belVity odwiedzi 5 polskich miast:

Poznań 
Poniedziałek – piątek (30 czerwca – 4 lipca) – wybrane lokalizacje w Poznaniu, 
godzina 7.30-9.30
piknik śniadaniowy – sobota (5 lipca) – POSiR Malta, godzina 8.00-12.00

Wrocław 
Poniedziałek – piątek (7 – 11 lipca) - wybrane lokalizacje we Wrocławiu,
godzina 7.30-9.30
piknik śniadaniowy – sobota (12 lipca) Park Południowy, godzina 8.00-12.00

Kraków 
Poniedziałek – piątek (14 – 18 lipca) – wybrane lokalizacje w Krakowie,
godzina 7.30-9.30
piknik śniadaniowy – sobota (19 lipca), Błonia, godzina 8.00-12.00

Warszawa 
Poniedziałek – piątek (21 – 25  lipca) - wybrane lokalizacje w Warszawie,
godzina 7.30-9.30
piknik śniadaniowy – sobota (26 lipca), Park Szczęśliwicki, godzina 8.00-12.00

Gdańsk 
Poniedziałek – piątek (28 lipca – 1 sierpnia) – wybrane lokalizacje w Gdańsku,
godzina 7.30-9.30
Piknik śniadaniowy – niedziela (3 sierpnia), Gdańsk-Brzeźno, godzina 8.00-12.00

Więcej informacji o śniadaniowej trasie belVity, w tym szczegółowe lokalizacje, w których zatrzyma się śniadaniowy autobus belVity, jest dostępnych na stronie www.belVita.pl. Za przygotowanie materiałów wizualnych oraz organizację eventów w miastach odpowiada agencja IQM. Działania PR prowadzi agencja Raczkiewicz Chenczke Consultants.


*Nielsen, Panel Rynku Detalicznego, cała Polska, kwiecień 2014;
**Ipsos, Omnibus, CAPI, N=1000, Polska, marzec 2014, wyniki badań zawarte w raporcie: Zbilansowane śniadanie z belVitą – wyniki badań 2014 propozycje śniadań.


tagi: belVita , kampania , autobus , śniadanie , ciastka ,