Wywiady

Trzy pytania do...

Czwartek, 12 czerwca 2014 HURT & DETAL Nr 6 (100) / 2014 (Czerwiec)
Trzy pytania do Grzegorza Kowalika, Dyrektora Handlowego firmy Virtu kieruje Maja Święcka.
Nowe działania marketingowe, nowe opakowania i nowy sposób komunikacji – na czym polega strategia „Ułatwiamy życie”?
 
Nasza strategia to zupełnie nowy sposób komunikacji z konsumentami, a zarazem nowe spojrzenie na rolę dań gotowych w ich życiu. Dzięki badaniom marketingowym lepiej poznaliśmy oczekiwania osób wybierających tego typu posiłki – to ludzie którzy żyją nowocześnie i nie zawsze mają czas i chęci na gotowanie. Produkty Virtu oferują im gotowe rozwiązania oparte na konkretnych wskazówkach – co zjeść na obiad po męczącym dniu, a także jakie dania najszybciej przygotować w pracy czy na imprezę. Spełnieniem ich oczekiwań jest strategia realizowana na każdym etapie kontaktu z klientami – począwszy od specjalnie zaprojektowanych opakowań, przez nową stronę www, aż po szereg działań marketingowych, jakie planujemy zrealizować w tym roku.
 
Dlaczego udział w badaniach był dla Was tak istotny?
 
Badania marketingowe pomogły nam w wyciągnięciu wniosków co do dalszych działań służących budowaniu naszej przewagi rynkowej. Od początku stawialiśmy na rozwój i ułatwianie życia konsumentów – informowanie o tym, że nasze produkty doskonale nadają się np. na grilla, czy sprawdzą się podczas wyjątkowych okazji takich jak święta. Dzięki badaniom poznaliśmy kryteria, jakie decydują o wyborze produktów, wiemy za jakie cechy dań gotowych konsumenci są w stanie zapłacić więcej oraz jakie zalety posiłków są dla nich najważniejsze. Zdobyta wiedza i zastosowanie jej w praktyce już teraz przekłada się na naszą skuteczność sprzedażową.
 
Z których zdobytych nagród jesteście najbardziej dumni?
 
Wszystkie nagrody są dla nas cenne, gdyż stanowią swego rodzaju potwierdzenie słuszności działań, jakie prowadzimy na rynku. Gdybym miał wskazać na te najważniejsze, z pewnością byłyby to nagrody przyznane przez polskich specjalistów branży FMCG – kadrę zarządzającą i pracowników sklepów, na co dzień sprzedających produkty Virtu swoim klientom. Cenne są dla nas również nagrody międzynarodowe – w tym roku produkt Virtu, Naleśniki z serem, zdobył prestiżowe wyróżnienie w europejskim konkursie smaku – Superior Taste Award. Danie testowane było przez 120 najlepszych, europejskich szefów kuchni, otrzymując w badaniu notę dwóch złotych gwiazdek oraz oznaczenie „wybitny”, będące potwierdzeniem ich doskonałej jakości.

tagi: Grzegorz Kowalik , Virtu , Maja Święcka ,