Marka Velvet obecna jest na rynku polskim od 1997 roku, to krajowy lider produktów higienicznych takich jak papier toaletowy i chusteczki oraz wiodący gracz rynkowy w kategorii ręczników papierowych. Od lat produkty Velvet to synomim delikatności oraz miękkości. I niezmiennie od lat hasło marki brzmi: „Velvet – miękki jak aksamit”. To ono wyznacza kierunek zmian. Oferowane od wiosny 2014 roku, udoskonalone produkty Velvet odznaczają się teraz jeszcze lepszą jakością i miękkością, zapewniają czystość, świeżość i komfort na co dzień. To efekt nieustannych badań, testów i poszukiwań coraz lepszych rozwiązań dla konsumentów.
Przełomowe zmiany dotyczą wszystkich produktów higienicznych Velvet. Każdy listek nowych papierów toaletowych Velvet zarówno białych jak i kolorowych, składa się aż z trzech warstw miękkiej i wytrzymałej bibułki. Na papierze wytłoczone zostały łapki niedźwiadka - nowej ikony marki. Ręczniki papierowe Velvet są bardziej chłonne i wytrzymałe, dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii tłoczenia. Wyjątkowo grube listki bibułki lepiej chłoną wilgoć sprawiają, że ręcznik jest bardziej wytrzymały i wydajny. Teraz wystarczy jeden listek, aby wytrzeć mokrą plamę lub usunąć zabrudzenie. Nowe chusteczki Velvet charakteryzują się delikatnością oraz miękkością, są dostępne zarówno w wersji kieszonkowej, jak i w pudełkach o nowoczesnych i pasujących do różnych wnętrz wzorach.
Nową ikoną marki Velvet został Miś Polarny - biały, miękki, puszysty i nieskazitelnie czysty, doskonale odzwierciedla on wartości marki - delikatność, czystość i optymistyczne podejście do życia. Polarny Miś jest bohaterem wszystkich nowych spotów reklamowych emitowanych na antenie głównych stacji telewizyjnych oraz tematycznych. Standardowy 30-sekundowy spot prezentuje cały asortyment marki, zaś krótsze 15-sekundowe filmy promują poszczególne kategorie produktów: papier toaletowy, oraz ręczniki. Po raz pierwszy w Polsce, na antenie TVN były emitowane tablice billboardowe zintegrowane z właściwym spotem reklamowym marki. To oryginalny sposób na zaintrygowanie widza, a poprzez to zwiększenie zapamiętywalności reklamy, gdyż wszystkie spoty w najlepszych czasach stacji TVN były emitowane na pierwszej pozycji w bloku, zaraz po planszy reklamowej z niedźwiadkiem Velvet.
Nowa ikona marki prezentowana jest również na łamach reklam prasowych oraz outdoorowych. Publikacje ukazują się w 14 wydaniach wiosennych kobiecych tytułów prasowych, w magazynach opiniotwórczych i poradnikach.
W kwietniu zostały rozmieszczone plakaty wielkoformatowe oraz plakaty na wiatach przystankowych w 7 głównych miastach Polski. W tym samym czasie rozpoczęły się działania reklamowe w internecie (w tym VOD) i obejmują emisje banerów oraz działania w mediach społecznościowych, takich jak Facebook i YouTube. Działania promocyjne są prowadzone także w punktach sprzedaży z wykorzystaniem materiałów POS, a także innych form wsparcia sprzedaży.