Będzie go można obejrzeć już na początku lutego w najpopularniejszych kanałach telewizyjnych: TVP i TVN, a także w telewizjach kablowych (m.in. TVN 24, TVN Turbo, Discovery, TVP Info, TVN Style i wielu innych). Dodatkowym wsparciem kampanii będą działania na Facebooku dla ponad 900 tys. fanów marki. Fani wafelków Góralki będą mieli szansę jak zawsze na szaloną zabawę i atrakcyjne nagrody. Działania reklamowe potrwają do końca marca i będą miały różnorodne wsparcie trade marketingowe.
tagi: Góralki , wafelki , I.D.C. Polonia ,
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
Anna Miernikiewicz objęła stanowisko Prezes Zarządu VIVE...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...
Nabór wniosków ruszy w sierpniu...