Kupiec wysłał do hurtowni zamówienie na dużą partię towaru.
Hurtownik już miał wysłać towar, gdy przeglądając rachunki zauważył, że zamawiający nie zapłacił poprzedniego rachunku.
Wysłał więc do kupca faks: „Pańskie zamówienie zostanie zrealizowane natychmiast po tym, jak zapłaci Pan za poprzednią partię towaru”.
Odpowiedź przyszła błyskawicznie: „Proszę anulować zamówienie. Nie mogę czekać tak długo”.
tagi: Kupiec , fax , hurtownia ,
Według danych National Wine Agency of Georgia (LEPL) w ciągu...
Jak wynika z raportu UCE RESEARCH, Hiper-Com Poland i Grupy...
Niezbędna jest budowa agroportów i rozwój połączeń...
66,6% dorosłych Polaków odczuwa przynajmniej jeden z...
Ministerstwo Sprawiedliwości planuje utworzenie e-Sądu...
W adaptacji wspierają rolników nowe technologie ...
Jak podaje ZUS, w ub.r. łączna liczba dni absencji chorobowej...