Kampania telewizyjna będzie realizowana w największych stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat) oraz w stacjach tematycznych, podczas godzin największej oglądalności. Kampania radiowa zaplanowana została w dwóch głównych stacjach - RMF oraz Radio Zet - ze znaczącym wsparciem w stacjach lokalnych (ok 120 stacji). Z kolei outdoor obejmie 1300 nośników w 20 miastach. Działaniom tym będzie towarzyszyło silne wsparcie 360°, w kilku mediach równolegle, także w Internecie i prasie. Przewidziano też szeroko zakrojone działania PR i sporo aktywności w punktach sprzedaży, z towarzyszeniem różnorodnych materiałów POS.
Za kreację i realizację kampanii komunikacyjnej dla Hochland Twarogowy odpowiada agencja Grasp Group, a zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.
Zdrowy styl życia jest dla konsumentów coraz ważniejszy! Chętnie wybierane są naturalne produkty i przyrządzane z nich smaczne posiłki. Na fali tego trendu coraz więcej osób sięga do dawnej tradycji… Właśnie na te potrzeby konsumentów odpowiadają dwa nowe segmenty serów twarogowych Hochland – plastrów i krążków. Innowacyjna rodzina serów Hochland Twarogowych w plastrach łączy w sobie pyszny, naturalny smak i nowoczesną formę. Rodzina serów Hochland Twarogowych w plastrach dostępna jest w kilku wariantach smakowych: naturalnym, z chrzanem oraz z cebulką i szczypiorkiem, także z pieprzem. Z kolei Hochland Twarogowy w krążkach produkowany jest na bazie naturalnego twarogu, ma prawdziwie twarogowy smak i wyraziste.
Dopełnieniem atutów jest smarowalna konsystencja, doceniana przez konsumentów i zdecydowanie wyróżniające się opakowania. Hochland Twarogowy w krążkach oferowany jest w trzech wariantach: Naturalny – 8 x naturalny; Mix – naturalny, z cebulką i szczypiorkiem, z chrzanem; Duo – naturalny, z pieprzem.
tagi: Hochland , Twarogowy , ser , sery ,
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje –...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...