Kampanie i Promocje

TYM, którzy… Kolejne odsłony kampanii świątecznej Tymbarku

Wtorek, 17 grudnia 2019
Na co dzień nie zawsze mamy chwilę, by się zatrzymać i docenić tych, którzy nas wspierają. A przecież te nawet drobne gesty naszych bliskich tworzą życie wyjątkowym. Tymbark kontynuuje świąteczną kampanię nie tylko w telewizji, ale też na billboardach w całej Polsce, aby przypomnieć, że warto dać coś od siebie właśnie TYM, którzy dbają o naszą codzienność. W kampanię włączyła się także AniKa Dąbrowska, zwyciężczyni drugiej edycji „The Voice Kids”, nagrywając dla Tymbarku świąteczną piosenkę.
Kampania outdoorowa

Przy drodze, którą jedziemy do pracy, obok sklepu, w którym robimy zakupy na śniadanie, w górach, na Śląsku czy na Kaszubach – Tymbark zachęca, by dać coś od siebie TYM, którzy są nam bliscy. Billboardy Tymbarku z dopasowanymi do danej sytuacji i miejsca hasłami zobaczymy w całej Polsce. Wśród nich wyróżniają się billboardy regionalne: na Kaszubach, w górach, na Śląsku. W lokalnej gwarze, nawiązując do znanych w danym miejscu powiedzeń – Tymbark zachęca by w Święta i nie tylko dzielić się dobrym słowem.

Wyjątkowa piosenka

Do bycia z bliskimi i wzajemnego obdarowywania się dobrem zachęca także AniKa Dąbrowska. Zwyciężczyni drugiej edycji „The Voice Kids” specjalnie dla Tymbarku nagrała świąteczną piosenkę i teledysk „Daj coś od siebie”. Tekst piosenki mówi o obdarowywaniu bliskim nie tylko od święta. Obok AniKi w klipie wystąpili także Adam Kubera i Mateusz Golicki, uczestnicy programu „The Voice Kids”.  Świąteczny teledysk dostępny jest na kanale AniKi: https://www.youtube.com/watch?v=l0tNYMwlWaA

Daj coś od siebie

Hasło przewodnie świątecznej komunikacji Tymbarku powstało w efekcie zabawy nazwą oraz logotypem Tymbarku i wypływa z wartości od zawsze bliskich marce. Łączy ono kampanię (obecną w postaci billboardów, reklamy telewizyjnej, kreacji digitalowych – w aplikacjach i na stronach internetowych oraz spotów w kinach, na YouTube i w bankomatach) ze świątecznymi materiałami w przestrzeniach sklepowych oraz wielką loterią konsumencką.

Dodatkowe informacje:
TYM, którzy są ciekawi nowego spotu, TYMBARK prezentuje:
https://youtu.be/PvNndeVJdhk
TYM, którzy chcą wygrać: https://dajcosodsiebie.pl
TYM, którzy chcą posłuchać piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=l0tNYMwlWaA
Start kampanii: 15.11.2019 r.
Start loterii: 18.11.2019 r.
Agencja reklamowa odpowiedzialna za spot TV, outdoor i digital: Agencja Publicis
Agencja odpowiedzialna za loterię: Smolar
Dom mediowy: Starcom




tagi: TYM, którzy…, kampania świąteczna, Tymbark ,