Drogeria

PROCTER & GAMBLE i National Geographic wyprodukowali serial „Jak zmienić świat"

Poniedziałek, 30 września 2019 HURT & DETAL Nr 09/163. Wrzesień 2019
„Jak zmienić świat” to sześcioodcinkowy serial dokumentalny. Projekt jest owocem współpracy National Geographic, Procter & Gamble oraz Global Citizen, w ramach której wykorzystują swój wpływ oraz skalę oddziaływania, by zwiększyć świadomość globalnej społeczności i zainspirować do zmiany. Każdy odcinek porusza inny problem, przedstawiając poszczególne kampanie organizacji Global Citizen, jej organizatorów, środowiska wspierające lokalnych działaczy, aktywistów oraz ludzi, których życie te działania odmieniły. Wśród tematów serialu znalazły się: zwalczanie skrajnego ubóstwa, sprzeciw wobec nakładaniu kaucji w postępowaniach karnych, usuwanie barier uniemożliwiających dziewczętom dostęp do edukacji, finansowanie edukacji przesiedlonych dzieci, rozwiązanie problemu plastikowych odpadów i walka z niedoborami wody.



tagi: PROCTER & GAMBLE , National Geographic , serial , „Jak zmienić świat" ,