Wiadomości

Premiera nowej linii superfoods od Purelli

Wtorek, 16 kwietnia 2019
Marka Purella startuje właśnie z nową linią produktową, rozszerzając portfolio o kolejne superfoods. Na konferencji prasowej, która odbyła się 15 kwietnia w warszawskiej Hali Koszyki firma zaprezentowała nowości, które już niebawem pojawią się na rynku. Podczas spotkania po raz pierwszy przedstawiono mediom ambasadorkę oraz udziałowca marki Purella – Annę Starmach. Uczestnicy spotkania mogli spróbować dań przygotowanych przez kulinarnego eksperta.
Debiut nowej linii superfoods

Spotkanie rozpoczął Prezes Purella, Michał Czerwiński, który przedstawił gościom ideę pozycjonowania superfoods w kategorii przypraw oraz opowiedział o modelu biznesowym i ofercie produktowej. Jak zaznaczył, superfoods to nowa kategoria produktów, która rewolucjonizuje codzienne gotowanie, dopełniając dania o cenne dla organizmu wartości odżywcze.

- Na świecie rynek superfoods rozwija się bardzo dynamicznie, natomiast w Polsce ma wiele barier. My je wszystkie przebadaliśmy, przemyśleliśmy i opracowaliśmy finalny koncept. Jak się okazało problemem dla konsumenta jest cena i gramatura, ponieważ w Polsce do tej pory produkty te były za duże i za drogie. W związku z tym postanowiliśmy wprowadzić na rynek małe opakowania superfoods, w niskiej jednostkowej cenie. Co ważne - nie będziemy ich stawiać na półce zdrowia, tylko w kategorii przypraw. Tak by z jednej strony były przyprawy dla smaku, a z drugiej produkty pełne wartości odżywczych – mówił Michał Czerwiński, Prezes Purella Superfoods.

Debiut nowej linii produktów Purella to także dobra okazja do poznania Anny Starmach, nowej ambasadorki marki, znanej choćby z popularnego programu kulinarnego Masterchef i Masterchef Junior. Starmach, zgodnie z oryginalnym modelem biznesowym Purelli stała się również udziałowcem firmy. 

– Jestem bardzo zadowolona, że nasza współpraca nie będzie się opierała wyłącznie na użyczeniu mojego wizerunku, ale również na współtworzeniu firmy, produktu oraz edukowaniu w zakresie superfoods. Jako udziałowiec postanowiłam zaangażować się w 100 proc. Nie mogę doczekać się, jak ten projekt się rozwinie i jak Polacy rozkochają się w tych produktach. – przyznała Ania Starmach.

Uczestnicy spotkania mieli także okazje wziąć udział w pokazie kulinarnym, podczas którego Anna Starmach pokazała, w jaki sposób można używać superfoods w prostej, codziennej kuchni. W autorskim menu znalazły się: orzeźwiający koktajl z moringą, sycąca jajecznica na grzance oraz acai bowl, czyli jagodowa micha pełna superfoods.

Launch nowej kategorii produktów to dobra okazja do rozmowy na temat zdrowego odżywiania. Dlatego w panelu wykładowo-dyskusyjnym głos zabrali również eksperci merytoryczni Purella - autorytety w zakresie zdrowego odżywiania: dr Tomasz Gruziel (założyciel fundacji PROFILAKTYKA, z którą będzie współpracować Purella) oraz Hanna Stolińska-Fiedorowicz (dietetyk kliniczny). Specjaliści podkreślili prozdrowotne właściwości superfoods, znaczenie wprowadzenia ich do codziennej diety oraz skuteczności działania. Prelegenci omówili także zagadnienia związane z podstawowymi zasadami prawidłowego i zdrowego odżywiania, których powinien przestrzegać każdy z nas. Jak podkreślała Hanna Stolińska, superfoods to zdrowe uzupełnienie codziennej diety: chciałabym, żeby wszyscy odżywiali się zdrowo, ale jesteśmy tylko ludźmi i nie ma takiej możliwości, żebyśmy mieli super prawidłową dietę. Superfoods możemy dodawać do naszych nawet mniej zdrowych posiłków np. do panierki czy do deserów. Produkty te mają określone wartości odżywcze, a ich stosowanie pozwoli zwiększyć jakość naszej diety.

Konferencję prasową poprowadzili organizatorzy spotkania: Michał Czerwiński, Prezes marki Purella oraz Artur Gajewski, Dyrektor Marketingu Purella. Na koniec spotkania, wszyscy goście mieli okazję skosztować przygotowanego cateringu na bazie superfoods z nowej linii Purella.


tagi: Purella , nowa linia produktowa , superfoods ,