Nowości

Nowa FUZETEA w wersji Bez Cukru zaskakuje fuzją smaków

Wtorek, 09 kwietnia 2019
Po ogromnym sukcesie na polskim rynku, Fuzetea – marka w portfolio Coca-Cola, wraca z komunikacją kolejnego wariantu. Fuzetea Bez Cukru to fuzja smaków zielonej herbaty i marakui. Nowa butelka Fuzetea Bez Cukru podkreśla jej wyśmienity smak i unikalne połączenie składników posiadające mniejszą wartość energetyczną.
Fuzetea Bez Cukru to najnowszy wariant mrożonej herbaty. Ten napój jest odpowiedzią firmy na potrzeby współczesnych konsumentów, coraz częściej sięgających po produkty z obniżoną zawartością kalorii. Jest to kolejny wariant Zero Cukru w ofercie firmy, co jest najlepszym dowodem na to, że firma Coca-Cola realizuje europejskie zobowiązanie do obniżenia całkowitej zawartości cukru w swoich produktach o 10 proc. do 2020 r. Już blisko 30% całego portfolio w Polsce to produkty o obniżonej lub zerowej zawartości cukru.

Fuzetez Bez Cukru wyróżnia nie tylko brak zawartości cukru w swoim składzie, ale także nieoczekiwany smak. Fuzja zielonej herbaty i marakui stanowi zaskakującą kompozycję, orzeźwiającą i idealną dla osób poszukujących przyjemnego, lekkiego smaku.

Opracowując kolejny wariant Fuzetea, chcieliśmy dać konsumentom garść inspiracji i nowych doświadczeń. Szukaliśmy smaków, które po raz kolejny zaskoczą ich czymś nietuzinkowym, produktu, który będzie zgodny z ich stylem życia i preferencjami. Tym razem zdecydowaliśmy się na wariant bez cukru, otwierając się w ten sposób na grupę osób kupujących napoje o niższej zawartości kalorii – mówi Hubert Olczak, Brand Manager marki Fuzetea.

Herbata używana do produkcji ekstraktu w napojach Fuzetea pochodzi wyłącznie ze zrównoważonych upraw. Napój nie zawiera konserwantów, jedynie naturalne aromaty.

Od pierwszego kwietnia marka ruszyła z szeroko zakrojoną kampania reklamową w telewizji, w kinach, prasie i internecie, a także z kampanią outdoor i social media oraz współpracą z influencerami.

Sugerowana cena: 500 ml – 3,29 zł

FUZETEA to zaskakująca fuzja smaków herbaty, owoców, ziół i kwiatów, dostępna na polskim rynku od stycznia 2018 roku w sześciu kompozycjach:
•    fuzja smaków czarnej herbaty, brzoskwini, z nutką hibiskusa;
•    fuzja smaków czarnej herbaty, cytryny, z nutką trawy cytrynowej;
•    fuzja smaków zielonej herbaty, mango, z nutką rumianku;
•    fuzja smaków zielonej herbaty, limonki, z dodatkiem mięty;
•    fuzja smaków zielonej herbaty i cytrusów;
•    fuzja smaków zielonej herbaty i marakui bez cukru



tagi: FUZETEA , Bez Cukru , herbata , Coca-Cola ,