FRANK’S RedHot to nowość na polskim rynku spożywczym, przedstawiona 1 kwietnia przez firmę McCormick (właściciela marek Kamis i Galeo). Oryginalny amerykański sos nie zawiera konserwantów i składa się tylko z 5 prostych składników: chili (35%), wody, mielonego czosnku, octu i soli. Według przeprowadzonego przez McCormick badania U&A (ang. Usage and Attitude) na użytkownikach sosów ostrych w Polsce we wrześniu 2018 roku, najczęściej dodają go do kurczaka (aż 72% zastosowań). Unikalne połączenie ostrości i smaku FRANK’S RedHot, które nie wypala podniebienia, sprawia, że nadaje się on do wszystkiego i otwiera przed miłośnikami ostrości nowe horyzonty.
Kampania towarzysząca premierze produktu skierowana jest do Millenialsów, dla których najważniejsze w produkcie są autentyczność, smak oraz jakość. W ramach promocji sosu FRANK’S RedHot zostaną uruchomione lokalne kanały marki na platformach Facebook, Instagram i Youtube, w których pojawią się kulinarne i lifestyle’owe cykle wpisów oraz krótkie, humorystyczne spoty reklamowe z sosem FRANK’S RedHot w roli głównej. Startowi kampanii towarzyszy również emisja reklamy display w sieci Google.
Link do spotu reklamowego:
https://www.youtube.com/watch?v=iPflQ3gQeX4