Kampanie i Promocje

Vileda prowadzi kampanię reklamową mopa obrotowego TURBO

Środa, 03 kwietnia 2019
Marka Vileda rozpoczęła działania reklamowe wspierające komunikację mopa obrotowego TURBO. Produkt od lat cieszy się niesłabnącą popularnością wśród użytkowników. Spoty telewizyjne będą emitowane w największych stacjach ogólnopolskich: TVP, Polsat, TVN oraz kanałach tematycznych.
Spot reklamowy pokazuje, że zaawanasowane technologicznie produkty marki Vileda są jednocześnie funkcjonalne i łatwe w użytkowaniu. Dzięki temu doskonale sprawdzają się podczas codziennego sprzątania, np. po naszych zwierzakach, czego dowodem jest występujący w reklamie pies Mopik – znany już telewidzom. Zestaw sprzątający TURBO to produkt, który sprawia, że mycie wszelkich powierzchni odbywa się bez użycia siły. Mop TURBO został zaprojektowany zgodnie z sugestiami klientów marki Vileda, która od lat stara się być niezawodnym partnerem w utrzymaniu czystości w domu. Dostarcza rozwiązania przynoszące użytkownikowi istotne zmiany, takie jak: wygoda, minimalizowanie wysiłku, jakość oraz trwałość produktów. Słowem produkty Viledy pomagają oszczędzać wysiłek i czas, tak aby codzienne życie było po prostu łatwiejsze.

Działania reklamowe pod hasłem „Porządek w mgnieniu mopa” obejmą telewizję i Internet. Spot reklamowy będzie emitowany od 25 marca do 17 kwietnia br. w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Przekaz wesprą także działania w Social Media, PR oraz w punktach sprzedaży.

Spot reklamowy: https://www.youtube.com/watch?v=AUwcpiIkuXI&list=PLyZoCzHkHlnpoQli3L8z4-nJQM3jtSAfM



tagi: Vileda , kampania reklamowa , mop obrotowy TURBO ,