Kategorie produktów

Konferencja Trade Marketing

Czwartek, 22 listopada 2018 HURT & DETAL Nr 11/153. Listopad 2018
Blisko 100 menadżerów z największych firm sektora FMCG i Retailu miało okazję zapoznać się z tematyką trade marketingu w sektorze produktów szybkozbywalnych, podczas konferencji branżowej zorganizowanej przez wydawcę miesięcznika Hurt & Detal oraz firmę Umbrella Marketing Group.
W dniu 24 października br. w Hotelu Marriott w Warszawie odbyła się Konferencja TREDE MERKETING, której organizatorem był wydawca miesięcznika Hurt & Detal - firma Fischer Trading Group Sp. z o.o. oraz firma Umbrella Marketing Group Sp. z o.o. Konferencja zgromadziła blisko 100 menadżerów z największych firm sektora FMCG i retailu, którzy mieli okazję zapoznać się z wyzwaniami a także z najważniejszymi trendami w dziedzinie trade marketingu w sektorze produktów szybkozbywalnych. Konferencję poprowadził dr Marek Borowiński – Shop Doctor.

Podczas konferencji eksperci omawiali  następujące tamaty:
  • Środowisko podejmowania decyzji nabywczych, Jacek Wolski, Business Development Director, PRO Business Solutions

  • Odpowiedzialni za rynek, Krzysztof Sobczuk, Dyrektor Marketingu, PGD Polska

  • Co sprawi, że projekt wdrożenia projektu marketingowego w sieci handlowej uda się?, Marek Dmitruk, Właściciel MDirect Marketing Navigation

  • Percepcja kolorów – czyli wycieczka mózgu do sklepu, dr Marek Borowiński, Shop Doctor

  • Jak zakaz handlu w niedzielę zmienił sprzedaż w sklepach małoformatowych do 300 mkw.?, Elżbieta Szarejko, Analityk z Centrum Monitorowania Rynku

  • Sklep przyszłości. Na co należy się przygotować?, Przemysław Firmowski, Business Development Manager, Modern-Expo Group

  • Cena jako narzędzie strategii, dr Ryszard Adam Żabiński, Prezes & CEO FOCUS Research International

  • Wizja kategorii – impuls do planowania sprzedaży, Marcin Nadstawski, Concept Marketer & Strategy, BunchIdeas i Adam Szymczak, Concept Marketer & Strategy, BunchIdeas

  • Popyt i podaż jakości żywieniowej, prof. dr hab. Krystyna Gutkowska, Katedra Organizacji i Ekonomiki Konsumpcji Wydziału Nauk o Żywieniu Człowieka SGGW

  • Przegląd najciekawszych materiałów POS z rynku polskiego i europejskiego, Robert Sieńko, New Business Director, 3m Projekt

  • Warsztaty z Shop Doktorem, Jak zarządzać asortymentem i zaaranżować sklep, dr Marek Borowiński, Shop Doctor.




tagi: Konferencja Trade Marketing, FMCG, Retail, Hurt & Detal, Umbrella Marketing Group,