Rozmowy niefiltrowane

Stop marnowaniu żywności

Środa, 21 listopada 2018 HURT & DETAL Nr 11/153. Listopad 2018
Sklep odwiedzają różni ludzie. Często przyzwyczajenia klientów bawią, ale nieraz imponują. Mam klientkę, która w sposób wyjątkowy pomaga mi w prowadzeniu biznesu. Każdy detalista wie, że oferując do sprzedaży świeże warzywa i owoce trzeba liczyć sie z koniecznością wyrzucania części towaru, ponieważ ten szybko się psuje. Mimo przetrzymywania w odpowiedniej temperaturze i opakowaniach niektóre warzywa i owoce czernieją, część więdnie, a inne tracą pierwotną jędrność. Oczywistym jest, że mając do wyboru lśniące produkty nie zwrócimy uwagi na te chociażby obite. Wspomniana przeze mnie klientka ma jednak inne zasady. Zawsze wybiera te „brzydsze”. Proponowałam jej już, że mogę policzyć produkty taniej, bo mam świadomość, że nie są pierwszej świeżości. Ona jednak mówi, że nie ma takiej konieczności, bo właśnie takie lubi, sama je wybrała, a do tego nie lubi marnowania żywności. Więc z pełnym przekonaniem mogę powiedzieć, że mam wyjątkowych klientów.
Anna Bielecka
Właścicielka sklepu w Staszowie




tagi: rozmowy niefiltrowane, sprzedaż, handel,