Wystartowała kampania telewizyjna marki Lubella dedykowana linii mąk Lubella Puszysta. To pierwszy w historii marki spot dedykowany wyłącznie kategorii mąk, a zarazem kontynuacja strategii marki „Najlepsze ze zboża”, którą Lubella konsekwentnie realizuje od początku tego roku.
Mąka to uniwersalny produkt, który każdy ma w kuchni. Niezależnie od tego, do czego i na jaką okazję ją wykorzystamy, Lubella zawsze gwarantuje pewność efektu. Staranny wybór najlepszych ziaren, kontrola ich jakości na sześciu etapach produkcji i komponowanie mąki przez doświadczonych ekspertów to gwarancja, że wypieki z Lubellą Puszystą zawsze będą doskonale smakować o każdej porze!
Jak podaje ZUS, w ub.r. łączna liczba dni absencji chorobowej...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.