„Analizując to co się wydarzyło w ostatnim roku na terenie Europy, muszę przyznać, że polski retail nie odstaje od trendów, które możemy zaobserwować w Amsterdamie czy Rzymie. Praktycznie tempo oraz kierunek zmian są takie same jak w Europie Zachodniej. Dominuje zaangażowanie rozwiązań technologicznych, połączenie tradycyjnej sprzedaży z e-commerce oraz bardzo duży nacisk na dedykowane rozwiązania dla konsumentów, w tym również skupienie uwagi na emocjach i doznaniach a nie na czystym sprzedawaniu produktów” – przyznał Bogdan Łukasik, Przewodniczący Rady Nadzorczej w Modern-Expo Group w wywiadzie udzielonym redakcji Hurt & Detal.
Cały wywiad już wkrótce w dziale Wywiady.
tagi: modern , expo , retail , show , hurt , detal , wywiad ,
Według danych National Wine Agency of Georgia (LEPL) w ciągu...
Jak wynika z raportu UCE RESEARCH, Hiper-Com Poland i Grupy...
Niezbędna jest budowa agroportów i rozwój połączeń...
66,6% dorosłych Polaków odczuwa przynajmniej jeden z...
Ministerstwo Sprawiedliwości planuje utworzenie e-Sądu...
W adaptacji wspierają rolników nowe technologie ...
Jak podaje ZUS, w ub.r. łączna liczba dni absencji chorobowej...