Kampanie i Promocje

Trwa wielka kampania reklamowa nowych Kabanosów Exclusive Easy Paluszki

Czwartek, 18 października 2018
Marka Tarczyński – niekwestionowany lider rynku kabanosów w Polsce, z początkiem października ruszyła z silną kampanią reklamową pod hasłem „SĄ SUCHE, SĄ KRUCHE, SĄ PALUSZKI”, promującą swój nowy produkt - Kabanosy Exclusive Easy w formie pojedynczych paluszków.
Kampania bazuje na platformie komunikacyjnej opartej na motywie międzynarodowym. Tym razem, znany już widzom z poprzedniej reklamy kabanosów, strażnik Pałacu Buckingham, w charakterystyczny dla marki - humorystyczny sposób, zachwyci się nową formą Kabanosów Exclusive Easy w postaci pojedynczych paluszków. W spocie reklamowym zobaczymy je w innowacyjnym, stojącym opakowaniu ze struną, za pomocą której łatwo produkt otworzyć i ponownie zamknąć.

„SĄ SUCHE” – „SĄ KRUCHE” – „SĄ PALUSZKI” to hasła klucze, dzięki którym kampania wyjaśnia dlaczego kabanosy Exclusive Easy w formie pojedynczych paluszków, to „Zdaniem wielu najlepsza mięsna przekąska na świecie”.

Jesteśmy dziś najsilniej rozpoznawalną marką w kategorii kabanosów w Polsce i konsekwentnie umacniamy tę pozycję. Nasza najbliższa kampania jest odpowiedzią na rosnący i dynamicznie zmieniający się trend convenience w Polsce. Dlatego też, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów oferujemy klientom najlepszej jakości produkt, w nowej wygodnej formie pojedynczych paluszków oraz innowacyjnym na rynku mięsnym, stojącym opakowaniu ze struną, dzięki której łatwo produkt otworzyć i ponownie zamknąć. – mówi Tomasz Tarczyński Dyrektor Działu Marketingu Tarczyński SA.

Jesienna kampania będzie obecna we wszystkich wiodących kanałach telewizyjnych, oraz w stacjach tematycznych, w Internecie i materiałach POS. Wsparciem kampanii będą emisje spotów w sieciach kin: Cinema City i Helios. Dodatkowo marka zaplanowała szeroką promocję na nośnikach zewnętrznych w postaci reklamy, która pojawi się na autobusach w największych aglomeracjach miejskich w całej Polsce.  
 
Komunikacja kampanijna obejmie również prasę handlową, materiały BTL w punktach sprzedaży, oraz szeroko zakrojone akcje degustacyjne w całym kraju.

Działaniom, jak zawsze, towarzyszyć będzie szerokie wsparcie trade marketingowe, skupiające się na budowaniu widocznej i atrakcyjnej ekspozycji w sklepach.


Działania ATL: Red 8
Media: Havas Media



tagi: SĄ SUCHE, SĄ KRUCHE, SĄ PALUSZKI, Tarczyński, Kabanosy Exclusive Easy,