W jedną z pierwszych niedziel niehandlowych, kiedy w okolicy otwarty był tylko mój sklep, wrzuciłem na facebooka post z informacją, że zapraszam mieszkańców osiedla na zakupy. Jedna z osób, która przeczytała wiadomość, a wcześniej nigdy u nas nie była, zapytała czy znajdzie w naszym Groszku mrożony groszek. Początkowo uznałem to za żart, ze względu na zbieżność nazw, ale odpisałem, że produkt jest, ale nie z zamrażarki, a w puszce – i to kilka rodzajów. Z całej sytuacji rozwinęła się dyskusja o tym, że nazwa zobowiązuje i w Groszku groszek musi być – i z puszki, i mrożony. Od tamtej pory mamy go w sprzedaży. Dzięki takim postom popularność rośnie i co tydzień widzimy nowe twarze, które właśnie w ten sposób dowiadują się, że u nas zawsze w niedzielę jest otwarte. I groszek też zawsze jest.
Jak podaje ZUS, w ub.r. łączna liczba dni absencji chorobowej...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.