Z rynku FMCG

PPL Koral angażuje się w najpopularniejszy Festiwal Biegowy

Wtorek, 04 września 2018
Już 7 września rozpocznie się 9. Festiwal Biegowy w Krynicy-Zdroju, największe w naszej części Europy święto dla miłośników biegania. Firma Koral już po raz trzeci jest fundatorem nagrody głównej, samochodu osobowego, oraz partnerem tytularnym maratonu. O tym, dlaczego warto angażować się w wydarzenia sportowe, mówi Dyrektor Marketingu PPL, Piotr Gąsiorowski.
W jaki sposób marka Koral wspiera Festiwal Biegowy?

– Z Festiwalem Biegowym jesteśmy związani od samego jego początku. Z przyjemnością patrzymy jak festiwal się rozwija, jak wielu ma uczestników i sympatyków. Przyjeżdża na niego około 20 tys. osób. Podoba nam się idea rywalizacji fair play oraz to, że mamy wpływ na wspieranie aktywności i rozwoju fizycznego. W tym roku, po raz trzeci z rzędu, jesteśmy m.in. fundatorem nagrody głównej Festiwalu Biegowego, samochodu Toyota Yaris w limitowanej wersji. Jesteśmy również sponsorem tytularnym maratonu. „Koral Maraton” to jedna z najważniejszych konkurencji Festiwalu Biegowego. Limit czasu na jego pokonanie to 5.30 h, a pośredni – 3 godziny na pokonanie początkowych 25 kilometrów. Oprócz tego podczas Festiwalu organizujemy Koralową Strefę Dziecka, w ramach której będą odbywać się zabawy i konkursy. Będzie można wygrać niepowtarzalne „koralowe” gadżety oraz częstować się pysznymi lodami Koral.

Dlaczego firma taka jak PPL Koral angażuje się w eventy sportowe?

– Festiwal Biegowy to niejedyna impreza sportowa, którą wspieramy. Angażujemy się  również w inne wydarzenia, takie jak zawody pływackie dla młodzieży Otylia Swim Cup oraz imprezy amatorskie. Wspieraliśmy Tour de Pologne. Obecnie wspieramy sektor rodzinny na stadionie klubu sportowego Sandecja Nowy Sącz. Nasz brand hero, Chłodzimierz, który relacjonował na Facebooku tegoroczne Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej, jest jego maskotką. W sportowe eventy angażujemy się w ramach działań CSR. Jesteśmy firmą rodzinną, zależy nam na promowaniu dobrych idei, zwłaszcza wśród dzieci, rodzin. Chcemy zachęcać i mobilizować ludzi do aktywnego spędzania czasu, odciągać młodzież od komputerów, pokazywać, że sport może sprawiać radość i być siłą napędową. Poprzez sport dzieci uczą się zdrowej rywalizacji z rówieśnikami, współdziałania i wytrwałego dążenia do celu. W sponsoring wydarzeń sportowych angażujemy się w ramach naszej strategii marketingowej. Cel jest niezmienny – chcemy sprawiać ludziom przyjemność, zarówno za sprawą naszych produktów, jak i naszych działań promocyjnych. Wiele spośród naszych akcji to konkursy, loterie oraz eventy z atrakcyjnymi nagrodami. Chcemy obdarowywać ludzi, chcemy żeby cieszyli się wygraną. To dla nas ważne, że mogą otrzymać ją od naszej marki, lodów Koral.

Gdzie i kiedy będzie można spotkać PPL Koral w Krynicy-Zdroju?

– Koral Maraton rozpoczyna się w niedzielę 9 września o 8.30. Losowanie ufundowanej przez naszą firmę białej, lśniącej Toyoty Yaris odbędzie się 9 września o godz. 16.00 na deptaku. Nagroda zostanie rozlosowana wśród uczestników, którzy ukończyli główne konkurencje (Koral Maraton, Brubeck Iron Run, Bieg 7 Dolin 100, 64 i 34 km, Runek Run 22 km oraz Konspol Półmaraton) w określonym limicie czasowym. Warunkiem prawa do odebrania nagrody jest osobista obecność na ceremonii losowania. Podczas całego Festiwalu Biegowego przez cały czas zapraszamy do Koralowej Strefy Dziecka. Tam będzie można pobawić się w rozwiązywanie łamigłówek i zagadek, a także wygrać niepowtarzalne „koralowe” gadżety. Nie zabraknie również pysznych lodów Koral – będzie ich kilkadziesiąt tysięcy.



tagi: PPL Koral, Festiwal Biegowy ,