Kampanie i Promocje

Jurajska z nową strategią komunikacji i kampanią reklamową stworzonymi przez Directors

Wtorek, 15 maja 2018
Firma kreatywnego konsultingu Directors stworzyła dla marki Jurajska nową strategię komunikacji i odpowiada za realizację kampanii reklamowej, która przełamuje charakterystyczną dla branży konwencję.
Uruchomiona z początkiem maja kampania reklamowa obejmuje spoty telewizyjne, materiały POS oraz działania w internecie i social media. Za produkcję serii spotów, których bohaterami jest para dinozaurów, odpowiada studio Platige Image. Media zaplanował i kupił dom mediowy OMD (Optimum Media). Współpraca Directors i Jurajskiej została nawiązana w wyniku przetargu.

- Nowa strategia komunikacyjna Jurajskiej jest odpowiedzią na zmiany na rynku, na którym rośnie zainteresowanie konsumentów zdrowym stylem życia i wodami bogatymi w minerały. Celem komunikacji zaplanowanej przez Directors jest zwiększenie zaufania do marki Jurajska jako wody o unikalnym pochodzeniu. Jurajska czerpana jest ze źródła powstałego miliony lat temu w głębokich warstwach skał krasowych Jury Krakowsko-Częstochowskiej bogatych w jony wapnia i magnezu – wyjaśnia Agnieszka Filek, dyrektor marketingu Jurajskiej.

– Stworzone na potrzeby marki postacie, dinozaury Danka i Jurek, mają przywoływać na myśl prehistoryczne pochodzenie źródła wody. Postanowiliśmy zbudować komunikację wyróżniającą się wśród wód, a jednocześnie mocno osadzoną w prawdzie o marce. Jurajska ma historię i jakość, o której warto mówić – mówi o idei kreatywnej Łukasz Myszkowski, creative director & partner w Directors.

Spoty wideo:
•    https://www.youtube.com/watch?v=BMc144GxUdg
•    https://www.youtube.com/watch?v=DJXmHCCNe6M


Informacje o Directors
Directors świadczy usługi kreatywnego konsultingu. Od momentu założenia w 2008 roku firma należy do grona najlepiej ocenianych na rynku reklamowym zarówno przez klientów (wg badań Millward Brown), jak i media branżowe (Media i Marketing, Press). Usługi Directors obejmują strategię i doradztwo biznesowe, business intelligence, planowanie i realizację kampanii reklamowych 360°, wykorzystanie nowych technologii w komunikacji, event i experiental marketing, PR oraz wspieranie w transformacji cyfrowej organizacji klientów. Directors obsługiwało takie marki, jak: Deutsche Bank, Infiniti, DHL, Lotos, Carlsberg, Śnieżka. Więcej: http://www.directors.com.pl/



tagi: Jurajska, strategia komunikacyjna, kampania reklamowa, Directors,