Wiadomości

SEPHORA otrzymała tytuł sieci handlowej roku

Piątek, 27 kwietnia 2018
Podczas Światowego Kongresu Handlowego (World Retail Congress), 20 kwietnia 2018, firma Sephora otrzymała prestiżowy tytuł Sieci Handlowej Roku. Nagroda ta jest efektem dynamicznego rozwoju firmy Sephora w ciągu ostatnich dziesięciu lat, budowanego konsekwentnie, a bazującego na sukcesie modelu, który powstał we Francji wiele lat temu. Te długoterminowe efekty biznesowe to świadectwo wkładu Sephora w innowacyjność i rozwój branży kosmetyków luksusowych oraz dowód, że w ciągle zmieniającym się świecie retail firma oferuje swoim klientom najwyższej jakości doświadczenia zakupowe.
- W ciągu ostatnich dziesięciu lat, firma Sephora odnotowała fantastyczny wzrost w skali światowej.
Obecnie działa w 34 krajach i ma ponad 2500 sklepów – mówi Chris de Lapuente, Chief Operating Officer Sephora Worldwide. – Jesteśmy bardzo dumni z tego, że otrzymaliśmy tytuł Sieci Handlowej Roku – to dla nas potwierdzenie, że koncept Sephora cieszy się uznaniem na całym świecie. Jako marka, największy sukces odnosimy wówczas, gdy wygrywamy wspólnie, a ta nagroda stanowi wyraz uznania dla dziesiątek tysięcy pracowników – członków rodziny Sephora – którzy przyczynili się do naszego sukcesu na całym świecie – dodaje.

Sieć Handlowa Roku to najważniejsza nagroda w konkursie World Retail Awards. Przyznawana jest firmie, którą Jury Główne uzna za przedsiębiorstwo światowej klasy, osiągające wybitne wyniki w wielu ważnych obszarach. Sprzedaż detaliczna staje się coraz bardziej skomplikowana i wymagająca, a tytuł Sieci Handlowej Roku dla Sephora jest dowodem na to, że firma osiąga nie tylko wyjątkowe wyniki finansowe i wzrost sprzedaży, ale także odpowiada na zmiany zachodzące w branży i na całym świecie. Bycie wyróżniającą się siecią handlową w dzisiejszym świecie oznacza też, że firma dostosowała się do realiów cyfrowego świata, zmieniając podejście do sprzedaży detalicznej i sposobu zarządzania handlem w przyszłości. Sephora prowadzi działalność międzynarodową i jury doceniło fakt, że konsekwentnie spełnia najwyższe standardy również w tym obszarze. Jednak ponad wszystko, ta prestiżowa nagroda przyznawana jest firmom, które są wyznacznikiem nowych standardów dla całej branży.

Światowy Kongres Handlowy

Światowy Kongres Handlowy skupia liderów branży detalicznej z całego świata, począwszy od największych ikon sprzedaży detalicznej, po najbardziej innowacyjne start-up’y; od liderów rynku krajowego po firmy międzynarodowe. Każdego roku, przez trzy dni, Kongres pozwala uczestnikom nadać kształt przyszłości sprzedaży detalicznej i pokazuje sprzedawcom, w jaki sposób mogą zaspokoić potrzeby swoich klientów w dobie szybko zachodzących zmian. To wyjątkowe, międzynarodowe, coroczne spotkanie liderów handlu detalicznego, które pozwala nawiązać trwałe relacje i poznać najważniejsze kierunki, w których zmierza branża.
Nagrody World Retail Awards stanowią kluczowy element Światowego Kongresu Handlowego.
   
Sephora 

Sephora obecna na polskim rynku od 1999 roku posiada 94 perfumerie w największych miastach Polski. Sephora to najbardziej uwielbiana społeczność piękna na świecie, oferująca swoim klientom wyjątkowe doświadczenia zakupowe oraz innowacyjne marki kosmetyczne, zachęcająca do kreatywności i śmiałego wyrażania siebie.

Założony we Francji przez Dominique'a Mandonnaud w 1970 r. rewolucyjny koncept perfumerii Sephora to starannie dobrany, pełen nowości asortyment partnerskich marek – wśród nich zarówno klasyki, marki indie, gorące, światowe premiery oraz ciesząca się uznaniem, kolekcja marki własnej, Sephora Collection. Produkty i usługi oferowane przez Sephora dodają klientom pewności siebie i pomagają wykorzystać drzemiący w nich potencjał , a to wszystko przy wsparciu profesjonalnego i pełnego wyobraźni zespołu konsultantów.

Sephora jest częścią koncernu LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, wiodącej na świecie grupy dóbr luksusowych. Dzięki swojej unikalności, innowacyjności i duchowi przedsiębiorczości, Sephora stała się ulubioną destynacją w 34 krajach i w internecie, dla wszystkich tych, którzy kochają eksperymentowanie i lubią odkrywać zaskakujący świat piękna.




tagi: SEPHORA , tytuł sieci handlowej roku , Światowy Kongres Handlowy , World Retail Congress ,