Kampanie i Promocje

BITEME!concept z najnowszą wielkanocną kampanią dla WINIARY

Czwartek, 29 marca 2018
BITEME!concept stworzyła kreację i zrealizowała świąteczną odsłonę kampanii digital dla Majonezu Dekoracyjnego WINIARY i Sosu Chrzanowego WINIARY. Ponadto agencja przygotowała i wyprodukowała kontent zdjęciowy oraz video dla innych produktów WINIARY m.in.: Barszczu Białego Nasza Specjalność, Żurku Nasza Specjalność, Żurku Razowego, Sosu Pieczeniowego Jasnego oraz Budyniu Śmietankowego.
- Nasze kompetencje, pozwalają na pełną obsługę kampanii we wszystkich dostępnych kanałach komunikacji digitalowej. – mówi Kamil Prandota–Prandecki, współzałożyciel i Managing Director BITEME!concept

Możliwość realizacji całej kampanii od kreacji i przepisów poprzez proces produkcji, pozwoliła nam w pełni wykorzystać potencjał naszego zespołu. Dzięki temu mieliśmy również pełną kontrolę nad spójnością komunikacji. Takie zintegrowane podejście wpływa na wyniki, które następnie analizujemy z klientem pod kątem założonych celów. - dodaje Tomasz Uszyński, współzałożyciel i Creative Director BITEME!concept

BITEME!concept dla Majonezu Dekoracyjnego WINIARY i Sosu Chrzanowego WINIARY stworzyła przepisy, content video, kampanię banerową, reklamy dla VOD oraz kreację postów do social mediów.

Powstała również seria zdjęć z przepisami z wykorzystaniem Majonezu Dekoracyjnego i Sosu Chrzanowego. W tym wypadku założeniem było pokazanie inspirujących przepisów na klasyczne dania w bardziej nowoczesnej odsłonie.

Dla zup m.in. Barszczu Białego Nasza Specjalność, Żurku Nasza Specjalność oraz Żurku Razowego agencja stworzyła zdjęcia wraz z ciekawymi przepisami oraz filmy, prezentujące nowe pomysły na serwowanie tych dań. Dodatkowo stworzone materiały mają również podkreślać występujące różnice w smakach pomiędzy najbardziej wielkanocnymi zupami, czyli barszczem białym i żurkiem

Z kolei Sos Pieczeniowy Jasny WINIARY oraz Budyń Śmietankowy WINIARY reklamują stworzone przez BITEME!concept filmy, które umieszczone są na You Tube oraz w Social Mediach.

- Wychodzimy z założenia, że również tradycyjne potrawy warto pokazywać w nowym, inspirującym stylu i to właśnie staramy się robić wspólnie z markami z którymi pracujemy – mówi Kamil Prandota-Prandecki.

Materiały z kampanii można obejrzeć tu:

https://www.youtube.com/watch?v=6FvSqUffWS8

https://www.youtube.com/watch?v=LolxKCdsS60

https://www.youtube.com/watch?v=SzmNMydi5YU

https://www.youtube.com/watch?v=_nALbG7VtEU

https://bitemeconcept.pl/portfolio-item/majonez-dekoracyjny-winiary-sos-chrzanowy-winiary-kampania-wielkanoc-2018/

BITEME!concept działa na rynku od 2015 roku. To pierwsza i jedyna agencja na polskim rynku, która zajmuje się kompleksową obsługą projektów tylko i wyłącznie dla branży food & beverages, począwszy od przepisów, poprzez kreację aż do realizacji i produkcji we własnym domu produkcyjnym.

Oprócz współpracy z WINIARY BITEME!concept ma na koncie realizacje projektów dla m.in. Carrefour Polska, OSM Piątnica i Kampanii Piwowarskiej.


tagi: BITEME!concept , wielkanocna kampania , WINIARY ,