Z rynku FMCG

PepsiCo przedłuża partnerstwo z Ligą Mistrzów UEFA

Wtorek, 06 lutego 2018
Firma PepsiCo ogłosiła dzisiaj przedłużenie umowy sponsorskiej z Ligą Mistrzów UEFA na kolejne trzy lata. Kontrakt obejmuje sześć wiodących światowych marek PepsiCo, w tym Pepsi®, Pepsi MAX®, Lay’s i Gatorade, które pozostaną oficjalnymi markami wspierającymi rozgrywki klubowe aż do Finału Ligi Mistrzów w 2021 roku.
Od czasu wejścia w życie umowy sponsorskiej w 2015 roku PepsiCo utrzymywała bliską współpracę z UEFA, angażując i przybliżając kibiców do uwielbianej przez nich piłki nożnej oraz do zawodników. Znakomite efekty współpracy łączącej prestiż Ligi Mistrzów UEFA z popularnością klasycznych marek PepsiCo są widoczne na ponad stu światowych rynkach.

Do jej spektakularnych przykładów należą np. globalna kampania reklamowa chipsów Lay’s z gwiazdą piłki nożnej Leo Messim w roli głównej, czy też Turniej Gatorade 5v5, który motywuje wschodzących piłkarzy z całego świata do doskonalenia swoich możliwości.

W ramach odnowionej współpracy PepsiCo i UEFA zadeklarowały dodatkowe, bieżące wsparcie ceremonii otwarcia Finału Ligi Mistrzów. Od kiedy Pepsi przejęło organizację ceremonii otwarcia w 2016 roku i zapewniło widzom niezwykłe widowisko z muzyką na żywo, to najpopularniejsze wydarzenie sportowe roku nabrało wyjątkowego, rozrywkowego charakteru.

Marka Lay’s będzie też kontynuować współpracę z Fundacją UEFA Dzieciom. W zeszłym roku współpraca zaowocowała budową sztucznego boiska w obozie dla uchodźców w Zaatari w Jordanie, dzięki czemu mieszkańcy mogą cieszyć się piłką nożną w bezpiecznym otoczeniu i z doskonałym wyposażeniem.

„Nasza firma od wielu lat znana jest z zamiłowania do piłki nożnej, dlatego też niezmiernie cieszymy się z odnowienia umowy sponsorskiej z Ligą Mistrzów UEFA. Nasza współpraca w ciągu ostatnich trzech lat była niezwykle satysfakcjonująca i pragniemy nadal dzielić się piłkarskimi emocjami z milionami fanów z całego świata” – powiedział Ramon Laguarta, prezes PepsiCo.

„Od momentu dołączenia do grupy partnerów UEFA w 2015 roku, PepsiCo i jej wiodące marki skutecznie wspierają piłkę nożną na skalę globalną. Z przyjemnością będziemy kontynuować naszą ścisłą współpracę w latach 2018-21. Poprzez wdrażanie szerokiego wachlarza działań marketingowych na ponad 100 rynkach, zarówno w Internecie, jak i na opakowaniach produktów, PepsiCo dał się poznać jako doskonały partner dla UEFA.

Zamierzamy dalej wspólnie promować i wspierać na całym świecie niezwykłe wydarzenie, jakim jest Liga Mistrzów. Wprowadzając bardziej rozrywkowy akcent do ceremonii otwarcia Finału Ligi Mistrzów, PepsiCo z powodzeniem udało się dotrzeć do nowych odbiorców.  Mamy nadzieję, że spektakl w Kijowie okaże się równie wyjątkowy” – skomentował odnowienie patronatu Guy-Laurent Epstein, dyrektor marketingu UEFA Events SA.

Umowa obejmuje sześć marek: Pepsi, Lay’s, Gatorade, Doritos, 7UP® i Ruffles.
Działalność sponsorska ruszy wraz z rozpoczęciem fazy pucharowej 2018 w nadchodzących tygodniach.



tagi: PepsiCo , Liga Mistrzów UEFA ,