Kampanie i Promocje

Campari prezentuje film Legenda Czerwonej Ręki

Wtorek, 30 stycznia 2018
Producent legendarnego włoskiego aperitifu Campari, zorganizował dziś w Mediolanie, miejscu, w którym narodziła się marka, premierę filmu Legenda Czerwonej Ręki, będącego częścią ogólnoświatowej kampanii Campari Red Diaries.

Zgodnie z hasłem marki mówiącym, że „każdy koktajl opowiada swoją historię”, tegoroczna odsłona kampanii Campari Red Diaries jest wyrazem uznania dla kunsztu barmanów z całego świata. Krótkometrażowy film będący głównym elementem tej edycji projektu Campari, wyreżyserowany został przez uznanego twórcę thrillerów, Stefano Sollimę. Rolę główną zagrała natomiast znana na całym świecie aktorka Zoe Saldana. Obraz opowiada fascynującą historię, zabierając widzów w podróż dookoła świata w poszukiwaniu idealnego koktajlu na bazie Campari – legendarnego, włoskiego aperitifu.

Akcja filmu zaczyna się pod katedrą w Mediolanie – mieście narodzin legendy Campari. Poznajemy Mię Parc (w tej roli Zoe Saldana), charyzmatyczną fotografkę, której imię i nazwisko są anagramem nazwy aperitifu. Mia rusza w podróż chcąc odnaleźć tajemniczą postać Czerwonej Ręki – twórcy najlepszych koktajli na świecie. W wyprawie przez lokale Nowego Jorku, Buenos Aires, Rio de Janeiro, Berlina i Londynu, główna bohaterka dociera do sześciu najlepszych barmanów, którzy zyskali miano „Czerwonych Rąk”. To postacie z pasją i doświadczeniem, które jako jedyne na świecie potrafią tworzyć idealne koktajle bazujące na Campari.

Bycie częścią kampanii, która nie tylko opowiada znakomitą historię, ale także dotyczy marki o tak bogatym dziedzictwie, jest prawdziwą przyjemnością. Zwłaszcza gdy mówimy o współpracy z partnerem takim jak Campari - marka, która wie, że za każdym świetnym koktajlem stoi równie świetny barman, a bez jego udziału nie udałoby się wydobyć ich pełnego potencjału składników - mówi Zoe Saldana.

To już druga edycja kampanii Campari Red Diaries. Rozpoczęty w 2017 r. projekt bazuje na marce kalendarza Campari.  Jej twórcy pokazują dążenie marki Campari do stworzenia idealnego koktajlu oraz oddają hołd talentowi barmanów, którzy podzielają te ambicje. Będący główną osią kampanii film Legenda Czerwonej Ręki jest dostępny na całym świecie na oficjalnym kanale YouTube marki Campari (www.youtube.com/EnjoyCampari) oraz w mediach społecznościowych.

Campari to współczesny, przyciągający uwagę klasyk. Sekretny przepis, który pozostaje niezmieniony, powstał w Novarze w 1860 r. i jest podstawą kilku najbardziej znanych na świecie koktajli. Campari to napój alkoholowy uzyskiwany z naparu z gorzkich ziół, aromatycznych roślin oraz owoców zmieszanych z alkoholem i wodą. Dzięki żywemu, czerwonemu kolorowi, intensywnym aromatom i inspirującemu smakowi Campari stanowi od zawsze synonim intrygującej przyjemności, rozwijającej się w urzekające smakowe doświadczenie. Wartości te uczyniły markę Campari sławną na całym świecie jako symbol pełnego pasji włoskiego stylu i doskonałości.


Link do filmu: https://www.youtube.com/watch?v=Yzx_tSlifIw&feature=youtu.be

 

tagi: Campari, film, Legenda Czerwonej Ręki,