Z rynku FMCG

50 sklepów pod nowym logo - Sasanka

Wtorek, 28 listopada 2017
W ramach nowego konceptu Grupy Chorten – Sasanka, skierowanego do małych sklepów, współpracę podjęło już 50 punktów detalicznych w trzech województwach. Pierwsze sklepy zostały niedawno obrandowane.
29 punktów w województwie podlaskim, 19 na Warmii i Mazurach oraz dwa w Mazowieckim – to obecnie zasięg sklepów działających pod nowym na rynku szyldem Sasanka. Jest to format Grupy Chorten oferowany detalistom zwłaszcza z niewielkich miejscowości. Wprowadzając Sasanki ma ona bowiem na uwadze specyfikę prowadzenia biznesu opartego na handlu tradycyjnym także na wsiach i w małych miasteczkach, gdzie sklep odwiedza ograniczona grupa klientów, a sprzedaż prowadzona jest na kilkudziesięciu metrach powierzchni.

Sasanka nie jest siecią ani rodzajem twardej franczyzy, z właścicielami podpisywane są umowy partnerskie. Dają  one kupcom możliwość korzystania z atrakcyjniejszych niż dotychczas warunków u producentów, dzięki efektowi skali uzyskanemu w grupie zakupowej.

- Obecnie możliwe jest już podpisanie umowy partnerskiej na terenie 9 województw, w których działa Grupa Chorten. Sasanka to oferta współpracy  dla tych detalistów, którzy mają niewielkie sklepy i trudno jest im działać w pojedynkę na konkurencyjnym rynku – mówi Sylwia Olechno, dyrektor generalny Grupy Chorten.

Sklepy Sasanka działają pod wspólnym logo. Obecnie obandowane są już dwie pierwsze lokalizacje – placówki handlowe w miejscowościach Bajki Zalesie oraz Karpowicze na Podlasiu.

- Współpraca w ramach Sasanki to dla mnie dużo lepsze warunki handlowe u producentów i przy zamówieniach w hurtowniach oraz większe bonusy retrospektywne. Do tego logo Sasanki wzbudza spore pozytywne zainteresowanie, a mój sklep jest obecnie bardziej widoczny – mówi Stanisław Lipiński, właściciel sklepu w Bajkach Zalesiu.



tagi: Sasanka , logo , Grupa Chorten ,