Kategorie produktów

Klient, który zamyka sklep

Poniedziałek, 13 listopada 2017 HURT & DETAL Nr 11/141. Listopad 2017
Przyzwyczajenia niektórych stałych klientów często bawią. Mamy klienta, który przychodzi zawsze 5 minut przed zamknięciem sklepu i kupuje szczypiorek. Przychodzi niemal codziennie i oczywiście jeszcze spaceruje między półkami oglądając inne produkty. Jednak do kasy zwykle podchodzi wyłącznie ze wspomnianym szczypiorkiem. Śmiejemy się, że przychodzi zamknąć sklep. Odwiedza nas też klientka pracująca na pobliskim uniwersytecie, która zawsze znajdzie powód do narzekań i informuje o swoim niezadowoleniu. Raz nie podobały się jej pomidory, bo są pogniecione i jest ich za mało, a po wyjaśnieniu przez ekspedientkę, że klienci zwykle przekładają warzywa i zdarza się, że niektóre troszkę gorzej przez to wyglądają – zmienia zdanie i twierdzi, że w takim razie za dużo ich wykładamy. Innym razem narzeka na pieczywo, gdy nie ma takiego, po które akurat przyszła. Co klient to historia, ale jesteśmy do tego przyzwyczajeni.
Kamil Pucyło
Fakturzysta w Delikatesach w Rzeszowie



tagi: rozmowy niefiltrowane, sprzedaż, handel,