Drogeria

Nowy koncept Sephora we Wroclavii

Czwartek, 26 października 2017
W nowo otwartym centrum handlowym Wroclavia powstała perfumeria Sephora zaaranżowana zgodnie z najnowszym konceptem retailowym marki, opierającym się m.in. na wzbogacaniu doświadczeń zakupowych i angażowaniu klientów m.in. poprzez fokus na usługi i serwisy skupione wokół strefy Beauty Hub.
- Nowy koncept perfumerii Sephora powstał między innymi w efekcie konsultacji z młodymi konsumentami. Badania pokazują, że jesteśmy ulubioną marką pokolenia Millenialsów i generacji Z, które uwielbiają nowości i eksperymentowanie z wizerunkiem, a wszystko przy użyciu nowych technologii. Dlatego w Sephora we Wroclavii wprowadziliśmy nowe rozwiązania. Jednym z nich jest m.in. centralnie ulokowany Beauty HUB, czyli miejsce, w którym klienci korzystają w usług makijażowych i lekcji makijażu  – mówi Katarzyna Bielecka, dyrektor generalny Sephora Polska.

Nowy koncept obejmuje zupełnie nowe wyposażenie meblowe, inwestycje w duże ekrany ledowe, wyraźniej zaznaczone strefy pielęgnacji i makijażu, a także łatwiejszą nawigację dla klienta. Docelowo również obejmować będzie cały nowy zestaw narzędzi digitalowych. Nowy koncept eksponuje szczególnie strefę usług, która wśród innych serwisów oferuje bezpłatne 15-minutowe metamorfozy nie wymagające wcześniejszych zapisów, a wykonywane przez świetnie przeszkolone makijażystki Sephora.  

- Staramy się wyłapywać wszystkie nowe, nawet najbardziej niszowe trendy i wprowadzać innowacje oraz marki, które uwielbiają młodzi konsumenci. To najważniejsze powody, dla których jesteśmy ulubioną marką pokolenia Millenialsów i generacji Z. Sephora wprowadziła do Polski najgorętsze marki influencerskie, jak np. makijażowe Huda Beauty i Kat Von D, serum Farsali czy marki koreańskie jak Tony Molly i Dr Jart+ – dodaje Katarzyna Bielecka.

Sephora zna swoich klientów i wyprzedza ich oczekiwania

Sephora od kilku lat konsekwentnie buduje społeczność skupiającą fanów piękna. Stworzyła też model badania oczekiwań i poziomu zadowolenia klientów, dobrze zna ich upodobania i pozostaje o krok do przodu. Sephora śledzi trendy, odkrywa nowości i wprowadza do swojego asortymentu wyczekiwane przez Polaków marki kosmetyczne – w ostatnim roku debiutowały tu m.in.  Kat Von D, NARS, Zoeva, Becca, Huda Beauty, Dr Jart+ i Tony Moly – oraz usługi. W najbliższym czasie w sklepie online oraz w perfumeriach stacjonarnych planowane są kolejne nowości, m.in. zapach kultowej marki Tiffany, pielęgnacyjne marki  ukochane przez MIllenialsów jak Frank Body, Youth to The People, czy Mr Blanc.



tagi: Sephora, Wroclavia, centrum handlowe,