Ruszyła kampania telewizyjna stylów piwnych Żywca pod hasłem „Ż jest za krótkie, żeby nie spróbować”. Od 24 kwietnia w ogólnopolskich stacjach emitowany jest spot promujący wariant Żywiec Białe, a od dzisiaj również Żywiec APA.
Nowe spoty prezentują style piwne warzone w Żywieckiej Szkole Piwowarskiej, gdzie wciąż odkrywane są nowe browarnicze kierunki i inspiracje. Wiosenna kampania Żywca podkreśla smak oraz niepowtarzalny charakter każdego z żywieckich stylów piwnych.
W reklamie występują pracownicy związani od lat z Arcyksiążęcym Browarem w Żywcu, którzy zachęcają do poszukiwania swojego stylu Ż.
Nowa odsłona kampanii skupia sią na dwóch wariantach z bogatej oferty marki. Żywiec APA to piwo o świeżym i wyrazistym smaku, a charakterystyczna dla niego goryczka powstaje ze zderzenia pięciu gatunków chmielu. Żywiec Białe to z kolei przyjemne, lekkie, piwo pszeniczne z nutą kolendry o łagodnym i orzeźwiającym smaku. Każde z piw w szerokiej ofercie marki ma inny charakter i każdy konsument z łatwością odkryje swój styl Ż.
Kampanię dla marki Żywiec stworzyła Agencja 2012. Za działania digital odpowiada agencja VML Poland, działania PR – Roots PR. Media zaplanował i zakupił MediaVest.
Jak podaje ZUS, w ub.r. łączna liczba dni absencji chorobowej...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.