Kampanie i Promocje

Czaniecki będzie ocalać smaki od zapomnienia! Producent makaronów rusza z nową kampanią w mediach.

Środa, 05 kwietnia 2017
1 kwietnia ruszyła nowa kampania makaronów Czaniecki: Czaniecki. Tu zaczyna się smak. Zintensyfikowane działania w mediach potrwają do końca miesiąca. Wszystkie kreacje odnoszą się do rodzinnych tradycji, dawnych smaków i wspomnień z dzieciństwa.
W nowej komunikacji marka Czaniecki odnosi się do wspomnień z dzieciństwa, podkreślając, że nieprzypadkowo często mają one smak i zapach gorącego rosołu. To w dzieciństwie zapamiętujemy większość smaków, które towarzyszą nam przez całe dorosłe życie. Każda paczka makaronu Czaniecki ma być jak magiczne pudełko przenoszące konsumentów do czasów i smaków z dawnych lat.

Osią kampanii jest 15- i 30-sekundowy spot reklamowy, który widzowie będą mogli obejrzeć m.in. w TVP1, TVP2, TVN oraz wybranych stacjach tematycznych. Planowane są również działania w prasie branżowej i poradnikowej oraz w Internecie. Makarony Czaniecki będą także lokowane w programie telewizyjnym na antenie TVN Style. Niewykluczony jest również udział gwiazd w późniejszym etapie kampanii.

Działania w mediach zaplanowało Five Media. Z kolei za PR odpowiada agencja Zaza Media.



tagi: Czaniecki , makarony , kampania ,