Ogólnopolską kampanią „Gotówka na wakacje” objęte są wafle i ciastka marki Familijne w opakowaniach z naklejkami promocyjnymi zawierających kod promocyjny. W loterii do wygrania są w sumie 372 nagrody pieniężne o łącznej wartości 96 tys. zł.
Aby wziąć udział w loterii należy dokonać zakupu co najmniej jednego produktu promocyjnego marki Familijne oraz zarejestrować kod z opakowania na stronie dedykowanej loterii www.promocjafamilijne.pl lub wysłać pocztą opakowanie z naklejką na adres organizatora. Zgłoszenia są przyjmowane od 1 czerwca do 25 sierpnia 2013 r.
Loterii „Gotówka na wakacje” towarzyszy akcja reklamowa. Spoty utrzymano w konwencji najnowszej kampanii marki z rodziną Wesołowskich, której towarzyszą wafle i ciastka Familijne. Wesołowscy prezentują zasady promocji oraz zachęcają do wzięcia w niej udziału.
Kampania obejmuje telewizję, radio oraz Internet. 15-sekundowy spot reklamowy pojawi się w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: stacjach grupy TVP, Polsat, TVN oraz stacjach reprezentowanych przez At Media. Kampania radiowa, wspierająca loterię, będzie realizowana na antenach: RMF FM, Radia Zet, Roxy FM, Złote Przeboje, ESKA, Plus, Wawa, TOK FM, grupy stacji RMF MAXXX oraz kilkudziesięciu stacji lokalnych. Reklama w Internecie koncentruje się na kampanii banerowej w zróżnicowanych, popularnych serwisach oraz na kampanii w wyszukiwarkach internetowych. Działania BTL skupiają się na ekspozycji materiałów POS (owijki paletowe, podesty, stopery, shelfstoppery, wobblery, plakaty, ulotki i salesprezentery).
tagi: Familijne ,
Bolt ogłasza powołanie Łukasza Turczyńskiego na stanowisko...
W kwietniu br. codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...