Ogólnopolską kampanią „Gotówka na wakacje” objęte są wafle i ciastka marki Familijne w opakowaniach z naklejkami promocyjnymi zawierających kod promocyjny. W loterii do wygrania są w sumie 372 nagrody pieniężne o łącznej wartości 96 tys. zł.
Aby wziąć udział w loterii należy dokonać zakupu co najmniej jednego produktu promocyjnego marki Familijne oraz zarejestrować kod z opakowania na stronie dedykowanej loterii www.promocjafamilijne.pl lub wysłać pocztą opakowanie z naklejką na adres organizatora. Zgłoszenia są przyjmowane od 1 czerwca do 25 sierpnia 2013 r.
Loterii „Gotówka na wakacje” towarzyszy akcja reklamowa. Spoty utrzymano w konwencji najnowszej kampanii marki z rodziną Wesołowskich, której towarzyszą wafle i ciastka Familijne. Wesołowscy prezentują zasady promocji oraz zachęcają do wzięcia w niej udziału.
Kampania obejmuje telewizję, radio oraz Internet. 15-sekundowy spot reklamowy pojawi się w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: stacjach grupy TVP, Polsat, TVN oraz stacjach reprezentowanych przez At Media. Kampania radiowa, wspierająca loterię, będzie realizowana na antenach: RMF FM, Radia Zet, Roxy FM, Złote Przeboje, ESKA, Plus, Wawa, TOK FM, grupy stacji RMF MAXXX oraz kilkudziesięciu stacji lokalnych. Reklama w Internecie koncentruje się na kampanii banerowej w zróżnicowanych, popularnych serwisach oraz na kampanii w wyszukiwarkach internetowych. Działania BTL skupiają się na ekspozycji materiałów POS (owijki paletowe, podesty, stopery, shelfstoppery, wobblery, plakaty, ulotki i salesprezentery).
tagi: Familijne ,
Według danych National Wine Agency of Georgia (LEPL) w ciągu...
Jak wynika z raportu UCE RESEARCH, Hiper-Com Poland i Grupy...
Niezbędna jest budowa agroportów i rozwój połączeń...
66,6% dorosłych Polaków odczuwa przynajmniej jeden z...
Ministerstwo Sprawiedliwości planuje utworzenie e-Sądu...
W adaptacji wspierają rolników nowe technologie ...
Jak podaje ZUS, w ub.r. łączna liczba dni absencji chorobowej...