Po obu stronach na kadłubie Embraera 175 widnieje logo marki, zaś na „ogonie” widoczna jest podobizna ambasadora BLACK i jednego z najbardziej znanych sportowców na świecie – Mike’a Tysona. Samolot, który był brandowany w nocy z soboty na niedzielę, już 23 czerwca wzbił się po raz pierwszy w przestworza. Siatka lotów BLACK JET jest niezwykle napięta. W niedzielę o godz. 11:50 samolot wystartował z Warszawy do Mińska, a o 15:55 odleciał do Monachium.
BLACK Energy Drink jest marką globalną, która stale rozszerza dystrybucję i buduje silną pozycję na kolejnych rynkach zagranicznych. Wybierając wyłącznie niestandardowe rozwiązania, BLACK zaskakuje i po raz kolejny wymyka się konwencji. Imponujący branding BLACK JET’a to także symboliczna zapowiedź intensywnej ekspansji zagranicznej naszej marki m.in. na amerykańskim rynku – powiedziała Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare.
Rejs BLACK JET’em będą mogli odbyć również fani marki BLACK Energy Drink. Niebawem wystartuje wyjątkowy konkurs dla konsumentów, w którym do wygrania będzie lot na egzotyczną wyspę sygnowanym marką BLACK Embraerem 175.
BLACK JET, który zasilił flotę PLL LOT jest elementem trwającej właśnie kampanii marketingowej „BLACK JET – The Sky’s The Limit!”. W ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych wyświetlane są spoty z udziałem Mike’a Tysona, który wcielił się w rolę pilota. Odświeżone zostały także puszki napoju, na których widnieje obecnie logo BLACK JET. Realizowana jest również kampania OOH i szeroko zakrojone wsparcie online w postaci promocji nowych spotów oraz filmów viralowych i making-of z wizyty Mike’a Tysona w Polsce.
tagi: BLACK JET , odrzutowiec Embraer 175 , Mike Tyson , samolot , Polskie Linie Lotnicze , LOT , BLACK , BLACK Energy , FoodCare , BLACK ,
„Nagroda Orła ESG to dla nas ogromne wyróżnienie” - z...
Wojna cenowa między największymi na rynku dyskontami jest...
Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...