„W swoich spotach reklamowych chcemy skierować uwagę widza na główne zalety naszych produktów, które gwarantują idealną czystość i bezpieczeństwo czyszczonych powierzchni. Prezentowane przez nas produkty są bardzo nowoczesne i mają wiele funkcji”- mówi Barbara Hołubowska Brand Manager marki Kret.
Obecna kampania to już druga kampania telewizyjna marki Kret. Pierwsza prowadzona była pod hasłem „Profilaktycznie używaj raz w tygodniu”. W ten sposób firma komunikowała nie słabnącą siłę udrażniaczy marki Kret o 60% udziale w rynku. Celem tegorocznej kampanii jest intensywna budowa znajomości i wizerunku marki Kret, która oferuje szerokie portfolio środków czystości.
Kampania potrwa do 15 listopada. Reklamę będzie można zobaczyć w następujących stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsat.
Kreację kampanii przygotowała agencja Blue Shoes z Krakowa. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Intermedia. Działania te uzupełni prowadzona równolegle kampania w prasie handlowej i pismach poradnikowych.
tagi: Kret,nowości,kampania,Global-Cosmed ,
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Bartosz Olejarski został powołany na stanowisko Dyrektora...
W maju br. ceny w sklepach spożywczych wzrosły średnio rok...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...