Advertisement

Wiadomości

Jesienna kampania telewizyjna marki KRET

Wtorek, 30 października 2007
Kret pogromca brudu i bakterii- pod takim hasłem rozpoczęła się w połowie września intensywna kampania telewizyjna produktów marki Kret.
Kampania telewizyjna wykorzystuje trzy filmy reklamowe wykonane w technice 3D, których głównych bohaterem jest „Kret Pogromca”. Reklama utrzymana jest w charakterystycznej konwencji filmu animowanego, a podkład muzyczny w oryginalny sposób wzmacnia jej przekaz. Sceny w filmie w zabawny sposób pokazują jak w prosty i przyjemny sposób Kret dba o czystość kuchni i toalet.

„W swoich spotach reklamowych chcemy skierować uwagę widza na główne zalety naszych produktów, które gwarantują idealną czystość i bezpieczeństwo czyszczonych powierzchni. Prezentowane przez nas produkty są bardzo nowoczesne i mają wiele funkcji”- mówi Barbara Hołubowska Brand Manager marki Kret.

Obecna kampania to już druga kampania telewizyjna marki Kret. Pierwsza prowadzona była pod hasłem „Profilaktycznie używaj raz w tygodniu”. W ten sposób firma komunikowała nie słabnącą siłę udrażniaczy marki Kret o 60% udziale w rynku. Celem tegorocznej kampanii jest intensywna budowa znajomości i wizerunku marki Kret, która oferuje szerokie portfolio środków czystości.


Kampania potrwa do 15 listopada. Reklamę będzie można zobaczyć w następujących stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsat.
Kreację kampanii przygotowała agencja Blue Shoes z Krakowa. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Intermedia. Działania te uzupełni prowadzona równolegle kampania w prasie handlowej i pismach poradnikowych.

tagi: Kret,nowości,kampania,Global-Cosmed ,