Otwarcie 3000 sklepu to dowód na to, że jesteśmy w stanie realizować naszą strategię nawet w trudniejszych warunkach rynkowych. Rozwój ilościowy i jakościowy to nasze priorytety na najbliższe lata. Dalsza, dynamiczna ekspansja prowadzona będzie poprzez rozwój organiczny oraz akwizycje. Rynek nadal ulega bowiem konsolidacji. Niezrzeszone sklepy spożywcze nie wytrzymują konkurencji i dołączają do takich sieci jak Żabka czy Freshmarket, dzięki czemu zyskują silnego partnera, który zapewni im stabilną pozycję na rynku i dalszy rozwój - mówi Jacek Roszyk, Prezes Zarządu Żabka Polska.
W 2012 roku firma Żabka Polska otworzyła 366 nowych sklepów, w 2013 roku zamierza otworzyć kolejnych 450 placówek (200 sklepów Żabka oraz 250 Freshmarket) i tym samym zapewnić kolejnych 2,5 tys. nowych miejsc pracy.
Koncepcja współpracy z firmą Żabka Polska opiera się na modelu biznesowym, w ramach którego osoba prowadząca sklep – Ajent, podpisuje umowę z firmą Żabka Polska, od której otrzymuje w pełni wyposażony i wyremontowany sklep Żabka lub Freshmarket. Firma Żabka Polska zapewnia mu pełne wsparcie sprzedażowe, marketingowe oraz logistyczne, dzięki czemu Ajent szybko zdobywa przewagę na lokalnym rynku.
Sieci Żabka i Freshmarket w liczbach:
8 mln Polaków ma mniej niż 300 metrów do najbliższego sklepu Żabka lub Freshmarket
3 000 liczba sklepów Żabka i Freshmarket w całej Polsce
625 liczba miejscowości, w których jest sklep Żabka lub Freshmarket
ok. 15 tys. osób znajduje zatrudnienie w sieciach Żabka oraz Freshmarket
tagi: Żabka , Freshmarket ,
Przedstawiciele Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol udzielili...
Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w...
Związek Polskich Przetwórców Mleka apeluje o utrzymanie...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...