Założeniem kampanii jest wzmocnienie wizerunku supermarketów Intermarché jako sieci handlowej oferującej klientom wysokiej jakości produkty w bardzo atrakcyjnych cenach.
W Intermarché zostały obniżone tysiące cen artykułów najczęściej kupowanych przez klientów. Największe, bo 40% obniżki dotyczą w znacznej części produktów z kategorii chemicznych oraz produktów marki własnej.
Wielka rewolucja cenowa nie jest akcją promocyjną lecz faktycznym obniżeniem cen produktów dostępnych w sklepach w stałej ofercie. Klienci mogą dostrzec nowe, niższe ceny dzięki dobrze dobranym materiałom POS oraz zmodyfikowanych gazetkom handlowym.
„Poprzez „Wielką Rewolucję Cenową” chcemy dobitnie zwrócić uwagę na atuty naszej sieci sklepów: wyjątkowo atrakcyjne ceny sprzedawanych produktów” – podkreśla Krzysztof Waligórski, pełniący funkcję Prezesa sieci Intermarché.
Spoty o długości 15 i 30 sekund emitowane będą na antenie: TVP 1, TVP2, TVN i Polsat oraz na kanałach tematycznych dwóch ostatnich stacji telewizyjnych.
Za kreację kampanii odpowiadała agencja reklamowa Opus B, natomiast za zakup mediów Dom Mediowy Starcom.
Kampanii telewizyjnej towarzyszą, prowadzone równolegle, działania BTL.
Spoty wizerunkowe Intermarché można obejrzeć również na YouTube:
http://www.youtube.com/watch?v=0Owpjh5P1Jc&feature=youtu.be
tagi: Wielka Rewolucja Cenowa , Intermarché , Grupa Muszkieterów ,
Ponad 8 tys. wystawców ze 110 krajów zajmuje całą...
6 października w Madrycie Jakub Nowak podpisał umowę zakupu...
Geopolityka i wynikająca z niej skomplikowana sytuacja...
Stanowiska polityków wobec regulacji rynku kryptowalut są...
Od 2001 do 2019 roku Polska traciła średnio 6 mld zł rocznie...
Prawnicy ostrzegają, że to rozwiązanie niesie poważne...
Dane KRUS pokazują, że w pierwszym półroczu odnotowano o 13...
Analiza Biura Maklerskiego BNP Paribas....