Celem kampanii, zaplanowanej na sześć tygodni (od 21 września do 1 listopada br.), jest zwiększenie znajomości kuchni meksykańskiej, edukacja konsumentów w tym zakresie oraz budowanie świadomości marki Delecta, jako marki żywnościowej.
Kampania on-screen w Multikinach obejmie emisje spotów reklamowych w bloku specjalnym podczas seansów filmowych w jedenastu kinach. Dodatkowe wsparcie stanowią akcje degustacyjne – Mexican Show, w czterech największych miastach (Warszawa, Kraków, Wrocław i Gdańsk), zaplanowane w dwóch terminach 21-23 września oraz 19-21 października br. Banner reklamowy kampanii pojawi się na stronie internetowej www.multikino.pl oraz na infofiksach – monitorach do wyboru biletów - umieszczanych przy kasach kinowych.
Akcję w kinach wspierają działania na stronie internetowej www.odkryjmeksyk.pl linii Tex Mex. Dla Internautów przygotowano nowy konkurs, newsletter oraz dodatkowe narzędzia – udoskonalony Fiesta Planner (od listopada br.) a także e-kartki.
W kampanii kinowej zostaną wykorzystane spoty reklamowe zaadaptowane przez agencję Red 8.
Kreację ulotek i innych materiałów BTL na potrzeby kampanii przygotowały agencje VERT Advertising i K2 Internet.
Organizację i nadzór akcji degustacyjnych powierzono agencji Smolar.
Stronę internetową modyfikuje K2 Internet.
Media na potrzeby kampanii zakupił dom mediowy Starcom.
Wsparcie PR zapewnia agencja Kolterman Media Communications.
tagi: delecta,tex-mex,rieber foods polska ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...